خدمات رایگان مشهدهاست به کسب و کارهای آسیب دیده

تور لحظه آخری-کاماپرس

مشهدهاست به سبب حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، هاست رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، باتوجه به اختلالات ایجاد شده اینترنت مانند  فیلترینگ و عدم دسترسی به سرورهای میزبانی شده در خارج از کشور همچنین قطعی سرویس‌های بانکی، کسب‎‌وکارهای آنلاین با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند که مشهد هاست به سبب مسئولیت اجتماعی خود قصد دارد با ارائه هاست رایگان از این نوع کسب‌وکارها حمایت کند.

اختالات بوجود امده در اینترنت سبب شده تا میزان خطاهای وبسایت‌ها 170 برابر وضعیت معمول افزایش پیدا کند که این امر سبب شده تا کسب‌وکارهایی که مرتبط با پرداخت‌ها، سیستم‌های اطلاع‌رسانی، لاگین‌ها و از این موارد هستند با مشکلات بیشتری مواجه شوند.

مشهد هاست سعی دارد برای حمایت از مشتریانش سرویس مشابهی که افراد پیش از این در سایت‌هایی با میزبانی خارج از کشور داشتند در داخل کشور راه‌اندازی کند و با انتقال سایت سعی بر حل مشکلات کسب‎‌وکارها خواهد داشت. گفتنی است سرویس هاست خارجی کسب‌وکارها نیز تا زمان تاریخ اتقضا فعال می‌ماند و کسب‌وکارها می‌توانند بر روی هر دو لوکیشن فعالیت و سوئیچ کنند.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه برای دیگر کسب‌وکارهای آسیب‌دیده نیز خدماتی ارائه می‌دهد که از آن‌ها می‌توان به هاست رایگان تا زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی، انتقال رایگان اطلاعات، سرویس آنتی تحریم رایگان، مشاوره فنی برای مشکلات احتمالی سایت، تسهیلاتی برای راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی که پیش از آن فاقد وب‌سایت بوده‌اند و پلن حرفه‌ای رایچت با 50 درصد تخفیف برای ارتباطات موثر با مشتریان را نام برد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات رایگان به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده می‌توانند به وب‌سایت مشهدهاست مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مشهدهاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز