خانه هایی با رهن بالای 10 میلیارد تومان در تهران

در محلات شمالی پایتخت همچون الهیه، فرشته و یا ولنجک، خانه‌هایی با رهن بالای 10 میلیارد تومان آگهی شده است. به عبارتی تورم و قیمت‌ ملک تا حدی فزونی یافته که بودجه رهن این خانه‌ها در سال جاری با رقم بودجه خرید همین خانه‌ها در یکی دو سال قبل برابری می‌کند.

کاماپرس در این مطلب، فهرستی از املاک دارای رهن بالای 10 میلیارد تومان در شهر تهران را معرفی می‌کند.

*یک آپارتمان 330 متری در خیابان فرشته با 11 میلیارد تومان رهن کامل آگهی شده است. این آپارتمان 4 خوابه تکواحدی بوده و مستر روم کینگ، پنجره‌های قدی، تراس بزرگ قابل چیدمان، مشاعات کامل آبی و ورزشی، روف گاردن چهارفصل و پرسنل خدماتی 24 ساعته برخی از امتیازات خاص آن است.

*مورد دیگر مربوط به ویلایی دوبلکس در محمودیه است. این ویلا، بنایی 590 متری و دوبلکس بوده که در زمینی 360 متری واقع شده است. این ملک بازسازی شده دارای 3 خواب مستر بوده و حیاط مشجر، 7 پارکینگ، مشاعات آبی، سونا، جکوزی، انباری بزرگ و تراس قابل چیدمان برخی از امکانت آن به شمار می‌رود. قیمت رهن کامل این ملک 15 میلیارد تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت رهن و اجاره ویلای 550 متری در تهران، 6 میلیارد تومان ودیعه و ماهی 600 میلیون تومان تعیین شده است. این ویلا در خیابان فرشته واقع شده است.

*قیمت رهن کامل آپارتمانی 330 متری در الهیه حدود 10 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد دارای 4 خواب مستر و پلان تفکیکی است. پنجره‌های قدی، 200 متر تراس، مشاعات کامل، استخر، سونا، جکوزی و لابی سرایداری دایم از امتیازات نامبرده برای این ملک است.

*همچنین در فرشته تهران ملکی دیگر با 360 متر زیربنا با ودیعه 5 میلیاردی و اجاره ماهانه 250 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 4 خواب داشته و به صورت شخصی و با استفاده از متریال برند ساخته شده است. این واحد در ساختمانی شش طبقه و تکواحدی بنا شده و دارای سالن یک تکه بدون ستون، نشیمن مجزا، آشپزخانه فول فرنیش، تراس قابل چیدمان، مشاعات کامل و 3 پارکینگ است.

*قیمت رهن کامل ملکی 290 متری در ولنجک نیز 12 میلیارد تومان تعیین شده است. 3 خواب، 2 مستر، آشپزخانه فول فرنیش با برند بوش آلمان، سالن بزرگ، استخر، سونا، جکوزی، حمام نمک، ماساژ، روف گاردن، سیستم هوشمند امنیتی، کافی شاپ در لابی، سالن جیم و بیلیارد و سالن بازی کودکان برخی از امتیازات ویژه این آپارتمان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز