رکورد گران ترین اجاره خانه در نیویورک شکسته شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

زندگی در شهر بزرگی مانند نیویورک هزینه زیادی دارد، این مبلغ به طور متوسط ۵ هزار دلار در ماه برآورد شده است. با این حال برای قشر مرفه داشتن یک زندگی لوکس در یکی از گران‌ترین شهرهای جهان چندان سخت به‌نظر نمی‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پنجشنبه گذشته یک مستاجر ناشناس یک خانه دوبلکس را در منهتن اجاره کرد که رسما رکورد بالاترین اجاره‌نامه مسکونی این محله را شکست.

این آپارتمان در طبقه ۲۰ و ۲۱ ساختمان ۲۵ طبقه جف گرین قرار گرفته و دارای مساحتی معادل ۶۱۰ متر مربع است که اجاره ماهانه آن را به ۱۲۵ هزار دلار در ماه می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با داشتن شش اتاق خواب مجهز، شش‌ حمام دستشویی، یک فضای باز خصوصی بزرگ و پنجره‌های کف تا سقف که منظره‌ای فوق‌العاده از رودخانه هادسون و مجسمه آزادی به دست می‌دهند، این پنت هاوس را می‌توان یکی از لوکس‌ترین خانه‌های این محله برشمرد. به عبارت دیگر در این واحد، هر اتاق دارای یک حمام دستشویی بوده و از سوی دیگر طراحی شگفت‌انگیز آشپزخانه نیز توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

البته ساکنان این خانه به امکانات دیگری نظیر سینما و مرکز تناسب اندام دسترسی خواهند داشت. یک کارشناس املاک می‌گوید این واحد یکی از دیدنی‌ترین خانه‌هایی است که در نیویورک دیده و شکستن رکورد بالاترین اجاره‌ کاملا شایسته آن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رکورد گران ترین اجاره خانه در نیویورک شکسته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز