خیانت امباپه به دوست دخترش/ خوشگذرانی مشکوک با دو دختر ایتالیایی

لست سکند

امباپه که برای گذراندن تعطیلات به سواحل جنوبی ایتالیا رفته، در حال خوشگذرانی با دو دختر ناشناخته دیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس این روزها حواشی زیادی در خصوص امباپه و آینده او وجود دارد. ستاره فرانسوی نه قصد تمدید قرارداد با پاریسن‌ژرمن را داشته و نه حاضر به ترک تیم است تا بتواند سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید بپویندد. با این حال شرایط به تازگی عوض شده و تیم مادریدی پیشنهادی برای خرید امباپه ارائه کرده است.

این در حالی است که بازیکن فرانسوی فرصت تعطیلات را غنیمت شمرده و در حال خوش‌گذرانی در ایتالیا است. شریک زندگی امباپه اینس رائو زنی ترنس و 33 ساله است که در حوزه مد بسیار معروف است. با این حال امباپه در این تعطیلات با دو دختر دیگر در حال خوشگذرانی کنار استخر و ساحل دیده شده است. برخی ادعا کرده‌اند که ستاره فرانسوی به رائو خیانت کرده است. این در حالی است که پیش‌تر شایعات زیادی در خصوص جدایی این دو نفر مطرح شده بود که به نظر می‌رسد صحت داشته باشد. این تصاویر جدایی بازیکن پی‌اس‌جی و رائو را تأیید کرده و به نظر می‌رسد امباپه به طور کلی شریک سابقش را فراموش کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خیانت امباپه به دوست دخترش/ خوشگذرانی مشکوک با دو دختر ایتالیایی

  1. سمیه یوسفی گفته:

    معلوم نیست اینا چشون میشه یهو یا درگیر دادگاه تجاوزن یا درگیر خیانت مثلا شما ها الگو هستید چه چیزی از شما قابل یاد گرفتن هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز