حمایت پادیران از معماران جوان

دومین دوره گالری معماران جوان در فستیوال معماران ایران، با حمایت مرکز تجهیزات و مبلمان اداری پادیران برگزار می‌شود.
به گزارش کاماپرس، گالری معماران جوان یکی از قسمت‌های دومین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان است که همزمان با بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران برگزار می‌شود. بنابه اعلام برگزارکنندگان هدف اصلی این رویداد، کشف استعدادهای جوان و خلاق و معرفی آنها به جامعه‌ حرفه‌ای و سازمان‌های کارفرمایی صنعت ساختمان کشور است.
گالری معماران جوان از امروز فعالیت خود را در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌کند و به مدت چهار روز دنبال می‌شود. کلیه پروژه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی این رقابت، در چهار گروه مسکونی ویلایی، مسکونی آپارتمانی، ساختمان‌های عمومی و طراحی داخلی اجرا شده‌اند و توسط معماران و طراحانی که کمتر از 35 سال سن دارند به سرانجام رسیده‌اند.
مدیر فستیوال کاظم سیدمراد و مدیر گالری جوان مهرداد زواره‌محمدی هستند. محمدرضا نیکبخت، حمید ناصرخاکی، رضا نجفیان، حبیبه مجدآبادی و سامان سیار نیز اعضای هیات داوران این گالری هستند.
برندگان این رقابت که شامل چهار نفر منتخب گروه‌های چهارگانه، برنده ویژه ارزش افزوده و طرح تقدیر شده هرگروه است، از طرف دانشگاه علم و صنعت برای توسعه کسب و کار به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی می‌شوند.
همچنین به انتخاب هیات داوران در مراسم اختتامیه فرصتی برای ارایه در اختیار پروژه‏های منتخب گالری قرار داده می‌شود.

حمایت پادیران از برگزیده بخش طراحی داخلی
براساس اعلام فستیوال، جایزه‏ ویژه بخش طراحی داخلی به پروژه منتخب فضای اداری با حمایت مالی و فکری شرکت پادیران تعلق می‌گیرد.
پادیران، به مدت 50 ســال است که در زمینه طراحی و تولیـــد مبلمان و دکوراسیون اداری و غرفه‌های نمایشگاه فعالیت می‌کند. این شرکت سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگی از جمله ایرانسـل، مادیران، اریکسون، ال‌جی، نوکیا، نستله، گلدیــران، اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، فلای دبی، کنــاف ایران، ایران مــال، هواپیمــائی صافــــات، صا ایران، زر ماکارون، صرافی بانک ملی، صـرافی بانک ملت، بانـک‌های آینده، مسکن، پاسارگاد، اقتصــــاد نوین، سرمـــــایه و گردشگری را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : پادیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز