جدیدترین قیمت آپارتمان نوساز در محله جمهوری

جدیدترین قیمت آپارتمان نوساز در جمهوری-کاماپرس

جمهوری یکی از قدیمی‌ترین محلات تهران است که به دلیل دسترسی مناسب، قرار گرفتن در مرکز تهران و همچنین داشتن مراکز خرید متعدد و متنوع مورد توجه خریداران آپارتمان قرار می‌گیرد. بافت این محله‌ را ساختمان‌های تجاری و مسکونی تشکیل می‌دهند که اغلب آن‌ها قدیمی هستند؛ با این حال آپارتمان‌ها و ساختمان‌های نوساز هم در این محله دیده ‌می‌شوند که بسته به عمر بنا و امکانات از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نوساز در محله جمهوری را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان نقلی در جمهوری

یک واحد آپارتمان 57 متری نوساز و کلید نخورده در جمهوری با قیمت 4 میلیارد و 200 میلون تومان به فروش می‌رسد. آپارتمان مد نظر در سال 1402 و یک خواب ساخته شده است. این واحد در طبقه سوم قرار گرفته و تکواحدی است. آسانسور، پارکینگ و بالکن از امکانات این آپارتمان به شمار می‌روند.

آپارتمان 75 متری نوساز

یک آپارتمان 75 متری ساخت 1402 در جمهوری 7 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد و نورگیر و خوش نقشه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان دو خواب در جمهوری

یک واحد 80 متری دو خواب در جمهوری، در حالی که ساخت 1402 بوده و فول امکانات است با قیمت 8 میلیارد و 400 میلون تومان فروخته می‌شود. بالکن، آسانسور، انباری و پارکینگ از امکانات این ساختمان محسوب می‌شوند. واحد مذکور در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده است.

آپارتمان 90 متری کلید نخورده

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب و کلیدنخورده در جمهوری 7 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این واحد ساخت 1402، در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و فول امکانات است. برخورداری از بالکن قابل چیدمان، سالن بزرگ و اتاق خواب مستر از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان 100 متری نوساز

یک آپارتمان 100 متری ساخت 1402 در جمهوری با قیمت 9 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه واقع شده و دو خواب است. آپارتمان مذکور فول امکانات بوده و از پارکینگ، آسانسور و انباری بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز