جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در ستارخان / بهمن ماه 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در ستارخان / بهمن ماه 1402-کاماپرس

ستارخان از جمله شلوغ‌ترین و پر رفت و آمدترین محلات غرب تهران است که به واسطه دسترسی بسیار خوبی که به مرکز شهر دارد، همواره مورد توجه خریداران آپارتمان قرار گرفته است. در ستارخان هم خانه‌های قدیمی و هم آپارتمان‌های نوساز به چشم می‌خورد که قیمت‌های متفاوتی دارند. این محله همچنین از ایستگا‌های مترو و بی‌ آر تی متعددی برخوردار است که امکان رفت و آمد مقرون به صرفه را برای ساکنان فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در ستارخان را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان نوساز در ستارخان

در ستارخان قیمت یک واحد نوساز 90 متری که در سال جاری ساخته شده 9 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد در طبقه آخر یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و دو اتاق خواب دارد. واحد ذکر شده فول امکانات و خوش نقشه بوده و از یک سالن پرده خور و نورگیر برخوردار است.

آپارتمان 90 متری کلید نخورده

یک آپارتمان 90 متری کلید نخورده ساخت 1396 در ستارخان، با قیمت 8 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب و فول امکانات بوده و در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. موقعیت مکانی و دسترسی محلی بسیار خوب از مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان دو خواب در ستارخان

قیمت یک واحد 90 متری دو خواب و تکواحدی در ستارخان 7 میلیارد و 450 میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و فول امکانات است. اتاق خواب‌های این واحد خوش نقشه تماما نورگیر هستند و از کمد دیواری‌های جادار بهره می‌برند.

آپارتمان 90 متری بازسازی شده

قیمت یک آپارتمان دو خواب بازسازی شده در ستارخان 6 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده است. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1380 بوده و در طبقه سوم ساختمان قرار داد. برخورداری از یک انباری 12 متری، پارکینگ و دسترسی خوب محلی از مزایای این واحد محسوب می‌شود.

قیمت آپارتمان 90 متری یک خواب

یک واحد 90 متری یک خواب که در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته، با قیمت 5 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد ذکر شده در سال 1375 ساخته شده و اتاق خواب آن بزرگ و نورگیر است. این آپارتمان همچنین از انباری و بالکن بزرگ و قابل چیدمان استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز