قیمت آپارتمان 60 تا 70 متری در مرکز شهر تهران

قیمت آپارتمان 60 تا 70 متری در مرکز شهر تهران-کاماپرس

با هدف دسترسی بیشتر به مراکز تجاری و اقتصادی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی، بسیاری از متقاضیان مسکن خواهان خرید آپارتمان‌هایی با مساحت کوچک اما با موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر تهران هستند. آپارتمان‌های ۶۰ تا ۷۰ متری در مرکز تهران، گزینه‌‌ای مناسب برای افرادی است که زندگی در محله‌های شلوغ و پرجنب و جوش شهر را می‌پسندند. این آپارتمان‌ها به دلیل نزدیکی به اماکن عمومی مانند مراکز خرید، پارک‌ها و رستوران‌ها برای تجربه زندگی شهری مدرن، مناسب‌تر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 تا 70 در محدوده مرکز شهر تهران را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 60 متری در میدان انقلاب

یک واحد آپارتمان 60 متری در میدان انقلاب در حالی که ساخت 1384 و بازسازی شده است، 4 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان یک خواب است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده از سالن پرده خور، پارکینگ، انباری و بالکن برخوردار بوده و خوش نقشه و نورگیر ساخته شده است.

آپارتمان 65 متری دو خواب در مرکز شهر

یک آپارتمان 65 متری دو خواب در نزدیکی دانشگاه تهران، 4 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد امکاناتی چون آسانسور و پارکینگ داشته و هر دو اتاق خواب آن کمددیواری‌های مناسب دارد. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و ساخت سال 1385 است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان دو خواب در بلوار کشاورز

در بلوار کشاورز یک آپارتمان 67 متری دو خواب 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خورده است. اتاق‌های این واحد استاندارد و نورگیر هستند و از کمددیواری‌های جادار بهره می‌برند. امکانات این آپارتمان کامل بوده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. این ساختمان در سال 1388 ساخته شده و در موقعیتی آرام و دنج واقع شده است.

آپارتمان فول امکانات در فاطمی

قیمت یک آپارتمان 64 متری فول امکانات با آسانسور، انباری و پارکینگ در فاطمی 7 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته و ساختمان آن سه واحدی است. آپارتمان مد نظر ساخت 1389 بوده اما با بازسازی کامل فروخته می‌شود. این واحد یک اتاق خواب دارد و از نور و نقشه عالی نیز بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان یک خواب در میدان ولیعصر

یک واحد 70 متری یک خواب در میدان ولیعصر با قیمت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه چهارم ساختمان واقع شده از آسانسور، پارکینگ، بالکن و کمد دیواری‌های قفسه‌ بندی شده، استفاده می‌کند. از ساخت این آپارتمان 12 سال می‌گذرد اما با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز