با دو میلیارد در پردیس خانه چند متری بخریم؟

با دو میلیارد در پردیس خانه چند متری بخریم؟-کاماپرس

با توجه به اینکه قیمت آپارتمان در تهران افزایش قابل توجهی داشته و ترافیک و آلودگی هوا نیز برای ساکنان این شهر مشکلات متعددی ایجاد کرده است؛ بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان، به شهرهای اطراف تهران مانند پردیس روی آورده‌اند. پردیس با مزایایی چون آب و هوای مطلوب کوهستانی، برخورداری از امکانات قابل قبول و فاصله نزدیک با تهران به گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاران نیز تبدیل شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان با قیمت حدودا 2 میلیارد تومان در پردیس را معرفی می‌کند.

قیمت واحد 105 متری در فاز 8 پردیس

با پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 850 میلیون تومان امکان خرید یک واحد 105 متری در فاز 8 پردیس فراهم می‌شود. این واحد دو خواب است و از پارکینگ، آسانسور، انباری و بالکن استفاده می‌کند. ساخت این واحد مربوط به سال 1402 بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد.

آپارتمان 87 متری در فاز 11

در فاز 11 پردیس یک آپارتمان 87 متری، 1 میلیارد و 940 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دو خواب، ساخت 1401 بوده و در طبقه دوم یک ساختمان 14 طبقه قرار دارد. پارکینگ این آپارتمان داخل محوطه و انباری آن داخل واحد واقع شده است، این آپارتمان از دو لاین آسانسور نیز استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 100 متری سه خواب در پردیس

قیمت یک آپارتمان 100 متری سه خواب در فاز 8 پردیس 1 میلیارد و 950 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد با برخورداری از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده دو خواب داشته و ویودار است.

قیمت آپارتمان 87 متری در فاز 11

در فاز 11 یک واحد آپارتمان 87 متری با ویو ابدی با مبلغ 2 میلیارد تومان قابل خریداری است. واحد ذکر شده دو اتاق خواب دارد و نورگیر است. امکانات این آپارتمان کامل بوده و دسترسی خوبی به مراکز درمانی، آموزشی و تجاری دارد.

قیمت آپارتمان ویو دار در پردیس

در فاز 9 پردیس با 2 میلیارد و 220 میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان 85 متری دو خواب خریداری کرد. این واحد ساخت 1402 بوده و در طبقه دوم یک ساختمان 6 طبقه واقع شده است. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد. واحد مد نظر شمالی و ویو دار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز