جدیدترین قیمت آپارتمان 120 متری در ساری

جدیدترین قیمت آپارتمان 120 متری در ساری-کاماپرس

ساری به عنوان پایتخت استان مازندران، یکی از پرجمعیت‌ترین و البته گردشگرپذیرترین شهرهای شمالی کشور به شمار می‌رود. این شهر به‌ دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی و آب‌ و‌ هوای مطلوب، یکی از بهترین شهرهای ایران برای زندگی محسوب شده و تقاضای بالایی برای خرید و رهن و اجاره آپارتمان دارد.

در فاصله كمی از شهر ساری، سواحل زیبای دریای خزر قرار دارد كه به‌راحتی قابل دسترسی بوده و بسیاری از مردم از طریق همین نزدیکی و دسترسی به دریا امرار معاش می‌کنند. قیمت آپارتمان در ساری علاوه بر مردم ساکن در شهر، برای مهاجران و البته مسافران و گردشگرانی که دائم به این شهر سفر کرده و ترجیح می‌دهند، آپارتمان شخصی خود را داشته باشند، حائز اهمیت است.

کاماپرس در این گزارش، 5 آپارتمان 120 متری در ساری را معرفی می‌کند.

آپارتمان 120 متری با چشم انداز عالی در ساری

قیمت یک واحد 120 متری با چشم انداز و نور عالی در ساری 4 میلیارد و 350 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خواب، ساخت 1397 بوده و در طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. واحد ذکر شده خوش نقشه بوده و از امکانات کامل از جمله تراس کاربردی برخوردار است.

قیمت آپارتمان دو خواب در ساری

یک واحد دو خواب ساخت 1400 در ساری با قیمت 4 میلیارد و 250 میلیون تومان برای فروش، آگهی شده است. واحد مدنظر در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و دو خواب است. این آپارتمان فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

واحد نوساز 120 متری

یک آپارتمان تکواحدی و نوساز 120 متری در ساری با قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این واحد دو اتاق خواب دارد و در کوچه‌ای دنج و آرام قرار گرفته است. فاصله این آپارتمان تا دریا 20 کیلومتر و تا جنگل 10 کیلومتر ذکر شده و فول امکانات است.

قیمت آپارتمان سه خواب در ساری

یک واحد آپارتمان 120 متری در ساری که با سه اتاق خواب در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته، با قیمت 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان از امکانات کامل چون پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار بوده و در سال 1395 ساخته شده است.

واحد 120 متری فول امکانات

یک آپارتمان فول امکانات و نوساز 120 متری در ساری با قیمت 3 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان تکواحدی قرار گرفته و از آسانسور نیز استفاده می‌کند. این واحد خوش نقشه ساخت 1402 بوده و دو اتاق خواب دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز