جدیدترین ساعت ‌های هوشمند موجود در بازار + قیمت پاییز 1401

ساعت هوشمند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند در سال‌های اخیر، موردتوجه بسیار از کاربران گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. از دلایل متعدد این توجه، می‌توان به اندازه کوچک و قابلیت حمل آسان‌تر، دردسترس بودن همیشگی روی مچ دست و قابلیت‌های پایش سلامت ساعت‌های هوشمند اشاره کرد.

به گزارش کاماپرس، در ادامه به بررسی ساعت‌های هوشمند جدید بازار ایران در پاییز ۱۴۰۰ می پردازیم:

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip 3 pro

این ساعت هوشمند که قابلیت نصب سیم‌کارت و مکالمه ندارد، با نمایشگر لمسی و تراشه GPS خود برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی مناسب است. وزن Amazfit Bip 3 pro با بند مخصوص، ۳۲ گرم بوده و تا عمق ۵۰ متری ضد آب است. این ساعت با فرم مستطیلی، دارای بدنه پلاستیکی بوده و بند آن سیلیکونی است. طول عمر باتری ۲۸۰ میلی‌امپر ساعتی این ساعت هوشمند تا ۱۴ روز در حالت استفاده معمولی و تا یک هفته با استفاده سنگین اعلام شده است. مخاطبان می‌توانند این ساعت هوشمند را با قیمتی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip 3 pro-کاماپرس

ساعت هوشمند می برو مدل C2

این ساعت هوشمند که محصول برند میبرو، زیرمجموعه شرکت شیائومی است، دومین ساعت هوشمند جدید وب‌سایت موبو دیجی است. C2 از صفحه‌نمایش نوع TFT استفاده می‌کند و ۱٫۶۹ اینچ است. این ساعت هوشمند باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و طبق اعلام میبرو، با استفاده معمولی ۵ تا ۷ روز نیاز به شارژ مجدد ندارد. نگهداری این ساعت در حالت استندبای نیز حدود ۳۰ روز اعلام شده است. نرم‌افزار انحصاری ساعت‌های هوشمند می برو، Mibro Fit است که از تمام فروشگاه‌های نرم‌افزاری می‌توان آن را دانلود و نصب کرد. این ساعت همچنین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. فرم مستطیلی این ساعت هوشمند، آن را شبیه ساعت‌های هوشمند اپل کرده است. میبرو c2 با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومانی، در دسترس مخاطبان قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند می برو مدل C2-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active

این ساعت هوشمند که گران‌ترین ساعت این لیست است، با فرم دایره‌ای خود، مناسب کاربردهای ورزشی و روزمره است. جنس بند S1 Active سیلیکونی بوده، فریم آن از جنس پلی‌آمید تقویت شده است و پنل پشتی آن نیز پلاستیکی است. این ساعت هوشمند دارای حسگرهای سنجش اکسیژن خون، شمارنده نبض، گام‌شمار و GPS است. برای وصل شدن این ساعت هوشمند به گوشی هوشمند، باید علاوه بر بلوتوث، نرم‌افزار Mi Fitness را که در فروشگاه‌های نرم‌افزاری در دسترس است، دانلود و نصب کرد. صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی این ساعت هوشمند از نوع AMOLED بوده و با باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است. این ساعت تا ۵۰ متر زیر آب نیز مقاوم است و از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند. خریداران می‌توانند این ساعت هوشمند را با قیمت حدوداً چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و همراه با گارانتی تهیه کنند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active-کاماپرس

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز