جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل استقلال کدام است؟+ قیمت رزرو

هتل استقلال پارسیان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مسلماً هرکسی که به عنوان توریست وارد کشور و یا شهر دیگری می‌شود، تمایل دارد از زمان خود بهترین استفاده را کند و تمام مناطق گردشگری آن شهر را ببیند. بدون شک رزرو هتل استقلال ، یکی از مجهزترین هتل‌های تهران، خاطره‌ای فراموش نشدنی برای میهمانان آن خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتلی که گردشگران در آن اقامت می‌کنند یکی از نکات مهم یک سفر خوب است. از آن‌جایی که هتل استقلال در شمال غرب تهران قرار دارد، سعی شده مناطقی را که کم‌ترین فاصله را با این هتل دارند، در ادامه معرفی شوند. شهر تهران در اکثر اوقات روز ترافیک سنگینی دارد. به همین دلیل شناسایی مکان‌های نزدیک به هتل محل اقامت شما می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

هتل استقلال به کدام جاذبه‌های گردشگی تهران نزدیک است؟

مناطقی که در این مقاله معرفی خواهید شد، از جذاب‌ترین مناظر تهران هستند. با اقامت در هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران، می‌توان به راحتی به این مناطق دسترسی داشت و ساعات خوشی را رقم زد. برخی از این مناطق عبارتند از: دربند، رصدخانه زعفرانیه، بام تهران، توچال، مرکز خرید کوروش، باغ پرندگان و… .

تماشای زمستان از ارتفاعات دربند

دربند در روستای قدیمی شمیران و در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا واقع شده است. کوهنوردان زیادی هر ساله از آن‌جا به رشته کوه‌های البرز مرکزی و قله توچال می‌روند. عبور از رودخانه دربند از میان روستاهای این منطقه، زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. اکثر اماکن دربند تهران مانند رستوران‌ها و اماکن تفریحی، از ساعات اولیه صبح تا نیمه‌های شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. فاصله هتل استقلال تا دربند 5.6 کیلومتر است. یعنی حدود 15 دقیقه رانندگی با ماشین در ساعات غیر ترافیکی.

راز آسمان پایتخت

تنفس هوای تازه در بام تهران

بام تهران یکی از دیدنی‌های جذاب پایتخت است که روزانه افراد زیادی برای تفریح به آن‌جا می‌روند. این منطقه با آب‌وهوای صاف و کوهستانی خود، می‌تواند گزینه خوبی برای دور شدن از شلوغی شهر به‌خصوص در اواسط هفته باشد. فاصله هتل استقلال تهران تا بام تهران 5.2 کیلومتر است. یعنی حدود 15 دقیقه رانندگی با ماشین در ساعات غیر ترافیکی.

خرید و تماشای فیلم در مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید پایتخت و مجهز به پردیس سینمایی است که در زمینی به مساحت 9500 متر مربع در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است. این مجموعه دارای معماری و تجهیزات مدرنی است که باعث محبوبیت هرچه‌بیش‌تر آن شده است. فاصله هتل پارسیان استقلال تا مرکز خرید کوروش 15.3 کیلومتر است. 17 دقیقه با ماشین در ساعات غیر ترافیکی.

شما برای رزرو اینترنتی هتل استقلال و یا سایر هتل‌ها در سراسر کشور و هم‌چنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو انواع هتل‌‌ها را در تهران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز