ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان آغاز شد + جزئیات

تور لحظه آخری-کاماپرس

ثبت نام مرحله جدید وام ازدواج فرزندان بازنشستگان از امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه شروع شد.

به گزارش کاماپرس، سومین مرحله ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان از امروز آغاز می شود. نوبت اول این تسهیلات در تیرماه گذشته و به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به حساب واجدین شرایط واریز شد. مرحله دوم پرداخت این وام هم دی ماه گذشته و با پرداخت وام ۲۵ میلیونی انجام شد.

از امروز هم مرحله سوم پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان شروع می شود. ثبت نام اینترنتی ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از ساعت ۸ صبح امروز شروع شده و تا روز جمعه ۸ اسفندماه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir اجرایی می شود.

وام ۲۵ میلیونی به ازدواج اول تعلق می گیرد

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات این وام می گوید:« تسهیلات نوبت جدید حداکثر ۱۰۰۰ فقره است و به آن دسته از فرزندان یا نوه‌های تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.»

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره شرایط متقاضیان این تسهیلات نیز می گوید:« تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا اول اسفند ماه ۹۹ باشد و بازنشستگانی که در دوره های قبلی وام گرفته اند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.»

شرایط دریافت این وام چیست؟

افتخاری درباره مهمترین شرط دریافت این وام به باشگاه خبرنگاران می گوید:« یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در بهمن ماه ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.»

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، فقط یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می شود و ذی نفع بودن پدر و مادر متقاضیان امتیازی برای دریافت دوفقره تسهیلات برای فرزندانشان نیست.
همچنین متقاضیانی که در دوره قبل ثبت نام کرده اند و مشمول این تسهیلات نشده اند درصورت تمایل می توانند دوباره ثبت نام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز