تیک آف خیره کننده جت جنگنده اف 35 B (ویدیو)

جنگنده اف 35 بی لاتنینگ II ، جنگنده ای است که به فن های عمودی مجهز است و می تواند فرود و تیک آف هایی عمودی انجام بدهد. این جنگنده به منظور استفاده در پایگاه های بسیار کوچک و کم جا و همچنین کشتی ها طراحی شده است. این جنگنده تک سرنشین و چند منظوره می تواند در هر شرایط آب و هوایی مأموریت هایش را انجام بدهد و مأموریت اصلی آن برتری هوایی و عملیات تهاجمی است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف جنگنده اف 35 بی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 35 بی لاتنینگ II از سال 2006 وارد خدمت در نیروی دریایی آمریکا شده است و در حال حاضر کشورهایی مانند انگلستان، استرالیا، کانادا، ایتالیا، نروژ، دانمارک و هلند نیز از آن استفاده می کنند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است تا سال 2070 توسط نیروهای ناتو مورد استفاده قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

به دلیل بهره گیری از فن های عمودی، این جنگنده محفظه داخلی کوچکتری برای حمل سلاح و مهمات دارد و مخزن سوخت آن نیز در مقایسه با اف 35 ای کوچک تر است. به همین منظور تجهیزات سوختگیری در هوا بر روی آن نصب شده است تا برد آن افزایش یافته و بتواند با موفقیت به اهداف زمینی حمله کند. جنگنده اف 35 بی می تواند به حداکثر سرعت 1.6 ماخ دست بیابد و شعاع عملیاتی آن بدون سوختگیری هوایی 833 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تیک آف خیره کننده جت جنگنده اف 35 B (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز