توسعه همکاری‌های بانک کشاورزی و آسان‌پرداخت (آپ)

لست سکند

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در رویداد سالانه آسان‌پرداخت (آپ) از توسعه همکاری‌های این بانک با آپ خبر داد و آینده روشنی برای این همکاری پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار کاماپرس، سیدحمید سیدی در این رویداد ضمن تاکید بر اهمیت بانکداری دیجیتال و فین‌تک‌ها در صنعت بانکداری به برنامه‌های آتی بانک کشاورزی برای توسعه فراگیری مالی دیجیتال اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی از سال‌ها پیش با سرمایه‌گذاری در آسان‌پرداخت وارد حوزه فین‌تک شد. در این مسیر، شرکت گسترش فن‌آوری‌های نوین به عنوان بازوی بانک کشاورزی، زیرساخت‌های موثر خدمات بانکداری دیجیتال را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: توسعه بانکداری دیجیتال به صورت مشارکتی از استراتژی‌های بانک کشاورزی است. بانک کشاورزی در این مسیر و در ارتباط با آسان‌پرداخت صرفا به دنبال کسب سود نیست؛ بلکه ما آسان‌پرداخت را یک شریک استراتژیک برای خودمان می‌دانیم.

سیدی در ادامه به برنامه‌های آتی بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: ایجاد نئوبانک‌های تخصصی در آینده نزدیک یکی از اهداف کلیدی بانک کشاورزی است. این نئوبانک‌ها می‌تواند به جذب جامعه جدیدی از مشتریان کمک کند.

راز آسمان پایتخت

او در بخش‌هایی از سخنرانی خود، به ضریب نفوذ بالای اینترنتی و تلفن همراه اشاره کرد و به پتانسیل بسیار زیاد ایران در حوزه فین‌تک اشاره کرد.

سیدی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با رفع برخی موانع، همکاری بانک کشاورزی و آسان‌پرداخت به اوج برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداختبانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز