تفریحات آبی آنتالیا در تور نوروز 1403

تور آنتالیا-کاماپرس

آنتالیا دومین شهر مهم و توریستی ترکیه است که برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران در فصل بهار مقصدی مناسب به شمار می­‌رود. آنتالیا در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته و گزینه­ ای عالی برای کسانی است که به شهرهای ساحلی و دریا علاقه دارند.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا مملو از پارک‌های آبی، هتل‌های ساحلی، تفریحات آبی، سواحل بکر و آرام و همچنین انواع جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی است که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می­‌کشاند. آنتالیا با توجه به نزدیکی به ایران و مقرون به صرفه بودن خرید تور آن، مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی هم هست.

در این گزارش، پارک‌­های آبی و هتل­‌های معروف آنتالیا و چگونگی رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 بررسی شده است.

پارک‌های آبی معروف آنتالیا

آنتالیا علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی و طبیعت سرشار، به لحاظ آثار و ساخته‌های انسانی نیز در بین گردشگران معروف است. این شهر به داشتن پارک‌های آبی بزرگ و هیجان انگیز مشهور است که هر ساله افراد زیادی به منظور تفریح در این پارک‌ها به آنتالیا سفر می­‌کنند. در ادامه با تعدادی از این پارک­ها آشنا می­‌شوید.

پارک آبی دلفین لند: یکی از مکان‌های تفریحی آنتالیا، پارک آبی دلفین لند است که در آن انواع دلفین‌ها به چشم می‌خورد. نمایش دلفین‌های بازیگوش و تفریح آن‌ها بسیار هیجان انگیز و مفرح است. این پارک علاوه بر دلفین، بخش‌های تفریحی گوناگون دیگری نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

لند آف لجندز: دیگر پارک آبی هیجان‌انگیز آنتالیا، لند آف لجندز نام دارد که دارای بیش از 42 نوع سرسره در گروه ترسناک، متوسط و آرام است و گردشگران با توجه به سلیقه خود می‌توانند از آنها استفاده کنند. همچنین در این پارک آبی نهنگ سفید و دلفین هم نگهداری می‌شود که برای علاقه­مندان به طبیعت بسیار جالب توجه است.

رکسوس پریمیوم تروی: در نزدیکی هتل ریکسوس آنتالیا، پارک آبی رکسوس پریمیوم تروی قرار دارد که خدمات تفریحی متنوع و جالب با کیفیت بالایی به مسافران ارائه می‌دهد. از جمله جذابیت‌های این پارک آبی می‌­توان به برج تروجان، نمایش دلفین‌ها، خوک سفید و نهنگ سفید اشاره کرد.

تور آنتالیا-کاماپرس

هتل‌های معروف آنتالیا

نزدیک بودن هتل محل اقامت به پارکهای آبی، یکی از فاکتورهای مدنظر گردشگران است. در ادامه، تعدادی از این هتلها معرفی شده است.

هتل رکسوس پریمیوم تروی: یکی از هتل‌های پنج ستاره آنتالیا، ریکسوس داون تاون نام دارد که در نزدیکی ساحل کنیالتی قرار گرفته است. این هتل در سال 1990 ساخته شده و از آن زمان تاکنون چندین بار بازسازی شده است. این هتل دارای 360 اتاق با امکانات رفاهی مناسب و خدمات لوکس است و در نزدیکی یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا قرار دارد.

هتل گرانادا لاکچری بلک: برخی از هتل‌ها به منظور رفاه و تفریح مسافران دارای پارک آبی اختصاصی هستند که با رزرو اتاق، امکان استفاده از آن به راحتی وجود دارد. یکی از این هتل‌ها گرانادا لاکچری بلک نام دارد که در سال 2016 افتتاح شد. پارک آبی این هتل با بیش از 10 سرسره لاکچری در کنار دیگر امکانات رفاهی، آن را به هتل مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است.

فاصله ایران تا آنتالیا

شاید برایتان سوال باشد که فاصله دقیق ایران تا آنتالیا چقدر است؟ پاسخ این سوال به نوع سفر شما بستگی دارد. در ادامه فاصله هوایی و زمینی تهران تا آنتالیا بررسی شده است.

هوایی: فاصله هوایی تهران تا آنتالیا حدود چهار ساعت و 30 دقیقه است. نزدیک‌ترین فرودگاه به آنتالیا در 13 کیلومتری شمال شرقی مرکز این شهر قرار دارد.

زمینی: در صورتی که از تهران با خودرو شخصی قصد سفر به آنتالیا دارید، نزدیک به 29 تا 30 ساعت در راه خواهید بود.

تور آنتالیا-کاماپرس

سفر به آنتالیا با تورهای “آریاک سفر”

در صورتی که برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات نوروز 1403 در سواحل آنتالیا یا پارک‌های آبی این منطقه برنامه‌­ریزی کرده­اید، بهتر است از همین حالا برای آن تدارک ببینید. سفر به این منطقه و برخورداری از امکانات ویژه، هتل و پارک آبی آن با تور بهتر به نظر می‌رسد. آریاک سفر، یکی از آژانس‌های مسافرتی با تجربه است که انواع تورهای مسافرتی به آنتالیا را برگزار می‌کند. افرادی که مایل به رزرو تور آنتالیا هستند، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کنند. این مجموعه علاوه بر برنامه­‌ریزی تور آنتالیا، برای قونیه، کوش آداسی، آلانیا، استانبول و سایر شهرهای ترکیه نیز تور برگزار می‌­کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز