تغییر مالکیت 500 میلیارد ریالی در بازار بورس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس امروز هم رشد داشت. این شاخص در روز جاری یک میلیون و 360 هزار و 286 واحد شد که نسبت به دیروز، 8 هزار و 786 واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و 169 واحدی به 402 هزار و 89 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورسی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک میلیون و 158 هزار و 953 معامله در بازار بورس امروز به ثبت رسید که حدودا 78 هزار و 790 میلیارد ریال ارزش داشتند. در پایان معاملات امروز بورس 107 نماد در صف فروش و 98 نماد در صف خرید بودند. نماد «میدکو» مانند دیروز بیشترین اثر را روی شاخص کل امروز داشت. پس از آن، بیشترین اثرگذاری شاخص کل مربوط به نمادهای «فارس» و «پارس» بود.

بیشترین افزایش قیمت پایانی را هم نمادهای «وسهرمز»، «ثنوسا» و «کدما» داشتند. امروز در بازار بورس، 500 میلیارد ریال تغییر خالص مالکیت از افراد حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد. در جریان معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی به سهام «حتاید» تعلق داشته که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن 650  میلیارد ریال بود. در مقابل بیشترین خروج پول حقیقی به سهام «فملی» تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 300 میلیارد ریال اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

سهام سپید؛ رکوددار صف خرید بازار بورس

امروز برترین گروه‌های صنعتی، دسته شیمیایی، فلزات اساسی و خودرویی‌ها بودند.

در این میان سهام سپید از لحاظ خرید رکوردار بازار بورس بود. این سهام که به تازگی در بورس عرضه اولیه شده برای پنجمین روز متوالی صعودی بود و بیشترین صف خرید بازار را به خود اختصاص داد. سپید با قیمت 20 هزار ریالی روز چهارشنبه، 23 تیرماه، در بازار کشف قیمت شد. قیمت این سهام در پایان معاملات یکشنبه با رشد 46 درصدی مواجه شده و به نرخ 30 هزار و 760 ریالی رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز