تعویض تاکسی‌ های فرسوده با سورن پلاس گازسوز در تهران

تعویض تاکسی فرسوده-کاماپرس

سرانجام پس از حدود پنج ماه توقف فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده متقاضیان سامانه نوسازی فعال شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اعلام این خبر افزود: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب خودروی سمند «سورن پلاس پایه گاز سوز» با سطح آلایندگی یورو پنج در سامانه نوسازی ناوگان آغاز شده است.

نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل درون شهری یکی از اقدامات موثر در حوزه حمل و نقل درون شهری برای افزایش سطح ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت است. از این رو برای تحقق آن ضروری است که نسبت به هماهنگی میان ارکان اجرایی از جمله شرکت خودرو ساز برای تأمین خودرو اقدام شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کرایه تاکسی فرودگاه امام تا تهران چند است؟ (دی 1401)

ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام

چندی پیش خبری مبنی بر حذف خودروی سمند و پژو 405 از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو منتشر شد که هدف از آن نوسازی ناوگان تاکسی درون بود که طبق پیگیری‌های اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور این شرکت نسبت به معرفی خودرو سمند سورن پایه گاز سوز به عنوان جایگزین در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کرده است.

البته ناگفته نماند که خودروی معرفی شده توسط سازمان ملی استاندارد برای شماره گذاری تایید نشده بود و این موضوع اعتراض گسترده تاکسیرانان و شهرداری‌های کشور را به دنبال داشته است. حال با رفع این مشکلات و تاییدیه‌های لازم برای شماره‌گذاری این خودرو با کاربری تاکسی، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گازسوز با سطح آلایندگی یورو پنج از 26 آذر همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور در سامانه نوسازی ناوگان (طرح تاکسی ستاد ) آغاز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز