تسویه حساب ۷۳ میلیاردی بیمه میهن

«بیمه میهن» پرونده‌های مربوط به خسارت جانی با تعدد دیه که مبالغ خسارت هر یک از آن‌ها بیش از ده میلیارد ریال بوده را در سال 1399 تسویه و پرداخت کرده است. بر اساس گزارش مدیریت بیمه‌های اتومبیل، خسارت پرونده‌های فوت و جرح پنج نفر از بیمه گذاران این شرکت در تهران و شهرستان‌ها در سال گذشته جمعاً بالغ بر هفتاد و سه میلیارد ریال بوده، که پرداخت و تسویه شد.

به گزارش کاماپرس این مجموعه در سال گذشته سطح یک توانگری مالی را با نسبت 104 درصد برای خود تثبیت کرد. شرکت بیمه‌ای که توانگری مالی آن سطح یک باشد، از توانایی کافی برای ایفای تعهدات آتی خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آن‌ها برخوردار است. این مجموعه با مدیریت دارایی‌ها و ایفای تعهداتش، سعی در حفظ نسبت توانگری مالی خود در وضعیت مناسبی دارد.

رضا مصطفوی، مدیر عامل بیمه میهن، فروردین ماه سال جاری با تشریح برنامه‌های این شرکت، تعالی سازمانی، توسعه کیفی و کمی سرمایه انسانی، آموزش‌های حین خدمت، توسعه دیجیتالی و فناوری‌های نوین، تقویت و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری و توسعه فروش و سود آوری را از جمله برنامه‌های تدوین شده و ابلاغی سال جدید عنوان کرده است.

به گفته مصطفوی بیمه میهن با رویکردهای اصلاحی و بازنگری فرآیندهای صدور و خسارت، در تلاش است تا از طریق ترکیب پروتفوی، ضریب خسارت، میزان سود و زیان، وصول مطالبات و … عملکرد شعب خود را بررسی و رتبه بندی کند.

مدیر عامل بیمه میهن توسعه و تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و رسیدگی به مسائل و خواسته‌های آنان را به عنوان یکی از اولویت‌هثا و برنامه‌های بیان کرد. وی همچنین بر جذب نمایندگان فعال و کارآمد و آموزش ایشان در سال جاری تاکید کرد.

راز آسمان پایتخت

۱۳ سال تلاش برای ارتقای صنعت بیمه کشور

تجمیع و تخصیص خدمات بیمه‌ای متمایز مطابق با نیازهای جامعه و بازار بیمه کشور، تلاش و مشارکت موثر برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، کسب سود منطقی، مناسب و پایدار و سرمایه گذاری بهینه منابع و … از اهداف اولیه بیمه میهن است.

این مجموعه از سال 1387 در انواع بیمه‌های بازرگانی اعم از بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت فعالیت خود را آغاز کرد. سرمایه این شرکت در حال حاضر هزار و 500 میلیارد ریال اعلام شده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت سرمایه گذاری سفیر اقتصاد، شرکت سامان محیط، سرمایه گذاری سپهر و سرمایه گذاری سیمان تامین از سهامداران اصلی بیمه میهن هستند.

مرتبط با : بیمه میهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز