تسهیلات موسسه اعتباری ملل در دوران کرونا

لست سکند

«موسسه اعتباری ملل» بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با پلیس پیشگیری ناجا به کارکنان پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند. در اردیبهشت ماه سال جاری گردهمایی با حضور مهدی معصوم بیگی، ریاست پلیس پیشگیری، محمدرضا مروجی، قائم مقام موسسه اعتباری ملل و جواد اکبری، معاونت اعتباری موسسه ملل، برگزار شده و در آن صحبت‌هایی از خدمات پلیس ناجا و امنیت موجود در کشور مطرح شد.

به گزارش کاماپرس، در ضمن این نشست و به منظور تقدیر از خدمات ماموران ناجا، تفاهم نامه‌ ذکر شده منعقد شد. براساس این تفاهم نامه، تسهیلات قرض الحسنه تا مبلغ 200 میلیارد ریال در مبالغ 50، 100، 150 و 200 میلیون ریالی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

پیش از این، موسسه ملل طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با دوره بازپرداخت ده ساله را برای هر زوجی آغاز کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این موسسه بر اساس بخش نامه بانک مرکزی ایران و به منظور حمایت از زوج‌هایی با سن زیر 25 سال و زوجه‌هایی با سن زیر 23 سال، تسهیلات ازدواج تا سقف یک میلیارد ریال و به سایر زوج‌ها، بدون شرایط سنی ذکر شده، هر کدام مبلغ 700 میلیون ریال پرداخت می‌کند. متقاضیان به این منظور باید به در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی ایران ثبت نام کرده و یکی از شعب موسسه مالی اعتباری ملل را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج انتخاب کنند.

بعلاوه موسسه اعتباری ملل برای حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب وکار متخصصین، تولید کنندگان، اصناف و همچنین در حوزه گردشگری انواع تسهیلات را پرداخت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اقدامات دیگر موسسه اعتباری ملل در دوران قرنطینه

این مجموعه در سال گذشته در راستای بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر حمایت از مستاجرین در شرایط شیوع کرونا و فرنطینه، به دو هزار و 215 نفر تسهیلات تامینی مخارج مستاجرین به مبلغ 493 میلیارد ریال پرداخت کرد. به طور کلی موسسه مالی اعتباری ملل در شرایط شیوع کرونا سقف انتقال کارت به کارت و سقف وجه کارت هدیه را افزایش داد. همچنین تاریخ انقضا کارت‌های بانکی را بدون نیاز مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال تمدید کرد.

این مجموعه در یک سال اخیر از 2 هزار و 244 شغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا حمایت کرد. میزان تسهیلات پرداخت شده به این دسته مشاغل، 218 میلیارد ریال اعلام شد. پیش از این شعبه موسسه اعتباری ملل در استان مازندران بین 19 بانک عامل، رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان از کرونا کسب کرد.

مرتبط با : موسسه اعتباری ملل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز