تجهیز جنگنده های سوخو 57 با موشک های فوق دوربرد

لست سکند

مراحل فنی توسعه سلاح های جدید جنگنده های Su-57 به پایان رسید و این جنگنده‌های نسل پنجمی روسی به موشک های فوق دور برد تجهیز می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، نماینده شرکت دولتی Rostekh ضمن اعلام این مطلب به خبرگزاری  اینترفاکس گفت: برنامه توسعه سلاح های نوین Su-57 مطابق با برنامه مصوب در حال اجرا است.

وی افزود: Su-57 قادر خواهد بود از تعداد زیادی سلاح های جدید و پیشرفته استفاده کند. برخی از این سلاح ها پیشتر طراحی شده اند  و برخی دیگر هنوز در حال تکمیل هستند.

تحویل اولین سری سوخو 57 با سلاح های جدید در سالجاری

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک قرارداد دولتی برای ساخت 76 نوع از این جنگنده در حال اجراست و تحویل سری اول آنها به نیروی هوابرد ارتش روسیه برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

به طور معمول جنگنده‌ها قبل از تولید انبوه آزمایش های سخت و بی شماری را توسط خلبانان نظامی پشت سر می گذارند. که این موضوع برای چنین محصول پیشرفته ای مانند Su-57 از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است. طبق اعلام شرکت سازنده بیش از 3500 پرواز آزمایشی بر روی جنگنده های نسل پنجم Su-57 صورت گرفته است.

جنگنده نسل پنجمی با موشک های هوشمند

لازم به ذکر است که سال گذشته قراردادی برای طراحی موشک پیشرفته هوشمند نسل پنجم هوا به هوا برای این جنگنده روسی که مدل توسعه یافته موشک با برد متوسط ​​R-77 است، منعقد شده بود. پیشتر گزارش شده بود که Su-57 برای استفاده از موشک های با برد فوق العاده بلند هیپرسونیک R-37M سازگار خواهد بود. این موشک ها در محفظه های داخلی جنگنده ها قرار خواهند گرفت که این یکی از الزامات جنگنده های نسل پنجم است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “تجهیز جنگنده های سوخو 57 با موشک های فوق دوربرد

  1. ابراهیم گفته:

    سلام. امیدوارم به زودی هواپیمای سوخو 57وارد ناوگان نیروی هوایی ایران بشه. اگر ایران بتونه سوخو 57بگیره قدرتش تو منطقه ودر جهان خیلی خیلی زیاد میشه. وهیچ کشوری جرات حمله به ایران عزیز ما را نداشته باشد. واسلام

  2. عاشق میهن گفته:

    قطعا داشتن چنین جنگنده هایی کشور جایگاه دفاعی و قدرت نظامی کشور رو خیلی ارتقاء میده. باید هواپیمای جنگی نسل ۵ و رادارگریز داشته باشیم مثل همین پکفا. Su30 هم خوبه اما یک نسل پایینتره و رادارگریز نیست.

  3. حسین ازارومیه گفته:

    اگرتحریم تسلیحات ایران تمام شودایران بایدجنگنده نسل پنجم بگیردازانقلاب ایران جنگنده نخریده بایدایران مثل ترکیه به نیروی هوائ اهمیت بده الان دنیاداره پیشرفت میکنه سوخو30بدردایران نمیخوره ایران دشمنان زیادی داردیکبارخریدبایدخریدهم بدر بخوره ایران بایدحتماسوخو57بخردنسل پنجم یخرده هم به نیروی هوائ اهمیت بدی فقط سوخو57بخریدرادارگریز

  4. رحیم گفته:

    ایران با این قدرت پهپادی حماقت میکنه اگه بخواد پول بده برای هواپیما،بجاش بودجه بذاره پهباد سوخت هسته ای بسازه بهتره بنظر من….

  5. ک گفته:

    البته اگه دزدی و اختلاس بزاره. اون ادمهای گذشته بودن که اف چهارده مدرن رووارد میکردن و اگه اون اف چهارده ها نبودن …

  6. امید گفته:

    خوبه اگه روس‌ها بامبو ل نکنن وپول در خزانه موجود باشه به چند تایی از اینها روسفارش بدیم …

  7. امید گفته:

    خوبه اگه روس‌ها بامبو ل نکنن وپول در خزانه موجود باشه به چند تایی از اینها روسفارش بدیم … البته بنظرم در کنارش نباید از توسعه همه جانبه دانش موشکی ودانس سیستم های ضد هوایی غافل شد

  8. پارسیان گفته:

    خدایی ایران ما باید نفت و گاز بده 100 تا ازاینجا بخره F4 رو دیگه نزنن هم میفته خودش بعد 45 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز