تجربه یک سفر زمستانی مهیج با تور چین

تور چین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چین با فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری مختلف، مقصدی جذاب برای سفر در هر فصل سال است. با وجود اینکه بسیاری از گردشگران تمایل به رزرو تور چین برای فصول بهار و تابستان دارند، ولی زمستان بهترین زمان برای سفر به این کشور و تجربه فستیوال‌های جذاب است. گردشگران با رزرو تور زمستان چین می‌توانند از یک سفر اقتصادی ایده‌آل و منحصربه‌فرد به دور از جمعیت و شلوغی لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جذاب­‌ترین مقاصد گردشگری چین در زمستان و مزایای سفر با ارزانترین تور چین پرداخته است.

هاربین

هاربین در شمال شرقی چین در استان هیلونگجانگ قرار دارد که به نام پاریس کوچک مشهور شده است. هاربین با میانگین دمای روزانه منفی 13 درجه و شبانه منفی 24 درجه در فصل زمستان به عنوان شهر یخی شناخته می‌شود. این شهر به دلیل جشنواره‌های شگفت‌انگیز مجسمه‌های یخی شهرت زیادی دارد. جشنواره یخی هاربین به مدت دو ماه از اواخر ماه دسامبر تا فوریه برگزار می‌شود. این جشنواره در چند بخش مختلف شامل سازه‌های برفی و یخی و مسابقه اسکی و شنا در رودخانه برگزار می‌شود. پیست اسکی بین‌المللی یابولی در نزدیکی هاربین، یکی از ایده‌آل‌ترین و پرطرفدارترین مکان‌ها برای اسکی روی برف است.

تور چین-کاماپرس

یون نان

یون نان در جنوب غربی چین قرار دارد و با آب‌وهوای معتدل، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تور چین در زمستان است. جنگل‌های زیبا، قله‌های پوشیده از برف، دره‌های باشکوه و دریاچه‌های زیبا از جذابیت‌های یون نان است. یون نان محل زندگی 25 گروه قومی مختلف بوده و دارای تنوع فرهنگی زیادی است. کون مینگ، یکی از اصلی‌ترین شهرهایی است که گردشگران در تور زمستانی چین می‌توانند از آن دیدن کنند و به شهر همیشه بهار شهرت دارد. گردشگران می‌توانند در کون مینگ در جنگل سنگی 270 میلیون ساله به کاوش بپردازند.

راز آسمان پایتخت

تور چین-کاماپرس

هوانگشان

کوه‌های زرد هوانگشان در زمستان دارای مناظر برفی بی‎نظیر و منحصربه‌فردی است و به عنوان یک منطقه ایده‌آل برای تور زمستانی محسوب می‌شود. کاج‌های افسانه‌ای، مناظر مه‌آلود و چشمه‌های آبگرم باعث جذابیت دوچندان هوانگشان شده است. کاج‌های این منطقه در دره‌های پرشیب و در قله‌ها رشد کرده‌اند و بر اساس افسانه‌های قدیمی نام‌گذاری شده‌اند. مناظر استثنایی هوانگشان، سوژه مناسبی برای عکاسی و ثبت تصاویر است. زمستان در کوه زرد، طولانی‌تر از سایر مناطق در چین است. کوه هوانگشان تقریبا در 200 روز از سال مه‌آلود بوده و با این حال دارای یکی از زیباترین مناظر طلوع خورشید است. گردشگران می‌توانند یکی از آرام‌ترین و دنج‌ترین تجربه‌های سفر خود را در تور چین زمستان 1402به دست آورند.

تور چین-کاماپرس

سیچوان

سیچوان در جنوب چین قرار دارد و فصل زمستان، یکی از بهترین زمان‌ها برای لذت بردن از آرامش و سکوت این منطقه است. دره جیوژایگو با کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های رنگارنگ و آبشارهای زیبا، یکی از افسانه‌ای‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در تور چین است. حیات وحش متنوع این منطقه به دلیل تنوع گونه‌های گیاهی پدیدار شده است. چنگدو – مرکز استان سیچوان – با وجود اینکه جمعیت آن نصف شانگهای است، دارای تعداد زیادی کافه و رستوران بوده و زندگی شبانه در آن جریان دارد. یکی از جاذبه‌های دیدنی چنگدو، مرکز پرورش و نگهداری پانداهای در حال انقراض است که فرصت بازدید از آن را در تور چین نباید از دست داد.

پکن

دیوار بزرگ چین در شهر پکن دارای صدها سال قدمت است و یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور چین در فصل زمستان محسوب می‌شود. تجربه پیاده‌روی در دیوار بزرگ چین در زمستان از سایر فصول متفاوت است. پکن، یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی در تور چین محسوب می‌شود که در طول زمستان جشنواره‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود. جشنواره فانوس چین با درخشش فانوس‌های رنگارنگ و مجسمه‌های یخی، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. این جشنواره به مناسبت سال نو چینی در ماه فوریه برگزار می‌شود و رقص‌های سنتی، موسیقی و اجراهای مختلف، جزو این فستیوال است.

تور چین-کاماپرس

خرید تورهای چین ارزان از “آریاکیاسفر”

با توجه به هزینه‌های زیاد سفر به چین، خرید تور سفر به چین، یکی از اقتصادی‌ترین انتخاب‌ها برای گردشگران است. آژانس گردشگری آریاکیاسفر با بیش از 16 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای گردشگری و تجاری، تمامی خدمات دریافت ویزا، رزرواسیون هتل و تهیه بلیط را انجام می­‌دهد. تیم مجرب و تورلیدرهای حرفه‌ای این مجموعه با بهترین برنامه‌ریزی برای سفر، خاطرات به‌‌یادماندنی برای گردشگران رقم می‌زنند.

گردشگران برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور چین ارزان می‌توانند به وبسایت آریاکیاسفر به آدرس https://www.ariakiasafar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز