بیمه بدنه و هر آنچه باید بدانید

لست سکند

یکی از انواع بیمه‌نامه‌های خودرو بیمه بدنه است که اختیاری بوده و هرکس به دلخواه می‌تواند این بیمه‌نامه را برای جبران خسارات احتمالی که حتی اگر خودش مقصر حادثه هست را جبران نماید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیمه نامه بدنه برای بسیاری از دارندگان خودروها یک نام آشنا است. در سال‌های اخیر با گران‌شدن خودرو و هزینه‌های بالای تعمیرات و خسارات ناشی از تصادفات می‌تواند دردسر بزرگی برای همه ما باشد. اگر بیمه بدنه ندارید و می‌خواهید این بیمه نامه را بخرید بهتر است در ادامه با کاماپرس همراه شوید تا با معرفی بیمه بدنه بانک سامان شما را از مزایا و چگونگی خرید آن آشنا کند.

بیمه نامه بدنه خودرو

در صورت دارا بودن وسیله نقلیه موتوری می‌توانید وسیله نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث فیزیکی غیرقابل‌پیش‌بینی شده بیمه بانک سامان کنید.

راز آسمان پایتخت

مزایای بیمه بدنه بانک سامان

با استفاده از این بیمه‌نامه، خسارات ناشی از برخورد وسیله نقلیه با جسم ثابت یا متحرک، واژگونی یاسقوط بیمه، خسارت ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه یا انفجار، سرقت کلی وسیله نقلیه، خسارت به لوازم یدکی و … پوشش داده می‌شود. در صورت استفاده از بیمه پوشش‌های اضافی علاوه بر موارد فوق، وسایل اضافی نصب‌شده موضوع بیمه، شکست شیشه، غرامت ایام تعمیرات، نوسانات قیمت در خسارات جزیی، بلایای طبیعی و… نیز تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

خوب است بدانید، خسارت‌های ناشی از کاهش بهای خودرو در اثر حادثه، خط کشیدگی یا میخ کشیدگی بدنه اتومبیل، کست شیشه یا آسیب به لاستیک، خسارت ناشی از یدک‌کشی و … تحت پوشش این بیمه‌نامه نیستند.

عامل تعیین‌کننده حق بیمه در بیمه بدنه بانک سامان، ارزش وسیله نقلیه توسط بیمه‌گذار و به قیمت روز اعلام می‌شود.  همچنین هر شخص می‌تواند برای وسیله نقلیه خود، مشروط به داشتن کارت شناسایی خودرو و بیمه‌نامه سال گذشته نسبت به خرید بیمه بدنه اقدام کند. صدور بیمه‌نامه با مراجعه اشخاص درجه‌یک (پدر، مادر، همسر یا فرزندان) بیمه‌گذار، یا شخص حقیقی یا حقوقی که به وکالت از طرف بیمه‌گذار با ارائه وکالت‌نامه رسمی اختیار صلح و فروش بیمه را دارد یا شخص که وسیله نقلیه را به‌صورت قولنامه‌ای خریداری و قصد بیمه نمودن آن را دارد، امکان‌پذیر است.

بیمه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند سابقه مورد بیمه قبلی را به اتومبیل جدید که متعلق به خود یا اقوام درجه اولش باشد انتقال دهد. تمامی اشخاص حقیقی با 18 سال سن می‌توانند نسبت به دریافت بیمه بدنه اقدام کنند.

درگاه دریافت محصول با مراجعه حضوری به شعبه و همچنین مشاوره آنلاین خرید بیمه بدنه بانک سامان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز