بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان یزد 1401

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان یزد 1401-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان یزد از روز 16 آبان 1401 در محل شهرک نمایشگاه‌­های بین‌­المللی یزد آغاز به کار کرد. این نمایشگاه به مدت 5 روز تا 20آبان 1401 ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه مبلمان یزد به صورت سالانه به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنعت مبلمان در شهرک نمایشگاه­‌های بین­‌المللی استان یزد برگزار می‌شود. در بیست و یکمین دوره این نمایشگاه بیش از 100 غرفه از استان یزد، تهران، مشهد و کرمان جهت معرفی و عرضه محصولات خود حضور دارند. در این رویداد گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه جدیدترین انواع مبلمان در سبک­‌های کلاسیک، مدرن و همچنین انواع میز و صندلی در سبک­‌های گوناگون با تخفیف 15 درصدی و شرایط اقساطی فروش عرضه می­‌شود.

این نمایشگاه بستر مناسبی جهت تبادل دانش و ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف­‌کنندگان و در نتیجه آشنایی با سلایق و نیاز بازار هدف است. همچنین با ایجاد فضای رقابتی سبب افزایش کیفیت و تنوع تولیدات داخلی می­‌شود.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ16 آبان ماه 1401 به مدت 5 روز از ساعت16 الی 22 در محل شهرک نمایشگاه­‌های بین‌­المللی یزد از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین دوره قبل این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور بیش از 100 تولیدکننده داخلی فعال در صنعت مبلمان از استان­‌های مختلف کشور برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز