بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد 1401

نمایشگاه صنایع غذایی مشهد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست‌ودومین نمایشگاه بین­‌المللی صنایع غذایی و پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌­آلات صنایع غذایی و بسته­‌بندی همزمان با یازدهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی‌­ها، ماشین‌­آلات و صنایع وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات از روز 8 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی تخصصی در حوزه صنایع غذایی و ماشین‌­آلات وابسته است که هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی مشهد برگزار می‌­شود. در این رویداد 133 شرکت‌کننده فعال در حوزه صنایع غذایی، ماشین‌­آلات صنایع غذایی و بسته‌­بندی و سایر گروه‌ها جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

این نمایشگاه از بخش­‌های متنوعی از جمله بخش مواد غذایی، شیر، لبنیات و گوشت، شیرینی و شکلات، محصولات آردی و نان، ماشین‌­آلات صنایع غذایی و بسته‌بندی و همچنین بخش نوشیدنی‌ها تشکیل شده که هر کدام از این بخش‌­ها دارای گروه‌های کالایی متنوعی است.

علاقه­‌مندان می‌­توانند تا 11 آذر ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 در محل نمایشگاه بین‌­المللی مشهد در سالن‌­های مفاخر و فردوسی از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

بیست‌ویکمین دوره این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته همزمان با نهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی مشهد با حضور فعالان این صنعت برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز