بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی تهران 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی تهران 1401-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست و دومین نمایشگاه بین‌­المللی رنگ، رزین، پوشش­‌های صنعتی و مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از روز 9 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی مهم در حوزه رنگ، رزین، پوشش­‌های صنعتی و مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری است که هرساله با حضور فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود. این نمایشگاه با حضور بیش از 205 مشارکت­‌کننده جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در فضایی بالغ بر 15 هزار مترمربع برگزار می‌­شود.

در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه پوشش­‌های صنعتی، انواع رنگ و رزین، صنعت آبکاری، کامپوزیت‌ها، درزگیر ماشین، نانوپوشش‌­ها، فرایندها و پوشش‌­های نوین حضور دارند. همچنین فعالان در حوزه تجهیزات و ماشین‌­آلات تولید و اجرای رنگ و انواع پوشش‌­ها، تجهیزات آزمایشگاهی و بازرسی پوشش رنگ، صنایع بسته‌­بندی رنگ و مواد شیمیایی و تولید­کنندگان ظروف مربوطه، تجهیزات ایمنی و بازیافت، مواد شیمیایی و مواد خام، انواع چسب‌­های صنعتی و عمومی نیز در این رویداد شرکت می­‌کنند.

از دیگر گروه‌­های کالایی که در این رویداد حضور دارند می‌­­توان رنگ‌­های پودری، پوشش­‌های پتینه، رنگ‌­های پایه آب، گالوانیزه، عملیات حرارتی، خوردگی، رنگ ماشین و رنگ‌­های ضد حریق را نام برد. همچنین علاوه بر حضور شرکت­‌های مشاور فنی و مهندسی و پیمانکاران، نشریات تخصصی و استارت‌­آپ­های فعال در این صنعت نیز در این نمایشگاه شرکت می‌­کنند.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 9 تا 12 آذر ماه 1401 از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

بیست‌و یکمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با حضور فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز