بورس به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی سقوط کرد

لست سکند

بورس امروز با وجود آن که در ساعت های پایانی معاملات با افزایش تقاضا و جمع شدن برخی صف های فروش مواجه شد اما در حفظ کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی ناتوان بود.

به گزارش کاماپرس، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 8 مهرماه 1399با کاهش ۲۳ هزار و ۲۸ واحدی از کانال یک ۱.۵ میلیونی به کانال 4/1 سقوط کرد

شاخص بورس در حالی به رقم یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۱ واحد رسید که برخی سهامداران با خوش بینی به روزهای آتی می نگرند چرا که

بازار بورس در نیمه دوم معاملات، روند صعودی کمرنگی داشت و  از کمترین میزان خود در معاملات امروز، ۱۰ هزار واحد بالاتر رفت.

نیمه دوم بازار اندکی بهتر از نیمه اول

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام فرارو، بررسیوضعیت بازار در پایان معاملات امروز نشان می‌دهد بازار خصوصا در ساعت های پایانی تا حدودی به سمت تعادل پیش رفته است. بیشترین حجم معاملات مربوط به بانک‌ها است. در بین آن‌ها سه نماد وگردش، وپارس و دی صف فروش داشتند و وملل، وسینا و وخاور شاهد صف خرید بودند.

سایر نماد‌ها  در نزدیکی قیمت روز گذشته معاملات شدند که در نهایت یک گروه متعادل را برای بانکی‌ها رقم زد. محصولات شیمیایی دوباره به رینگ صعودی بازگشتند. نماد‌های پشرو در این گروه، پترول، تاپیکو؛ آریا، شفن و زاگرس بودند. حتی شرکت‌های کوچک شیمیایی هم امروز وضعیت مطلوبی را تجربه کردند. نماد‌های کوچک در فلزات اساسی اغلب با افزایش قیمت سهام روبرو بودند، هر چند نماد‌های بزرگ مثل فولاد، فملی، ذوب و فخوز نتوانستند خود را به محدوده مثبت برسانند.

دارا یکم 10 درصد رشد کرد

صندوق‌های سرمایه‌گذاری وضعیت به نسبت بهتری در بازار امروز داشتند و یکی از پربازده‌ترین گروه‌های امروز بودند. به این معنی که صندوق‌های سهامی اغلب بیش از پنج درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. تا جایی که دارا یکم سهامدارانش را با صعود ۱۰ درصدی خوشحال کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ببورس عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز