بورس تهران باز هم ریزش داشت

تور لحظه آخری-کاماپرس

با اینکه بازار بورس امروز شروعی خوبی داشت، ‌اما در پایان روز شاخص کل بورس با کاهش سه هزار و ۲۵۲ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش کاماپرس، امروز برای دقایقی رنگ سبز به نقشه بازار بازگشت اما حضورش دوام زیادی نداشت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با کاهش سه هزار و ۲۵۲ واحدی به کار خود پایان داد و به رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۲ واحد رسید. البته در ابتدای روز شاخص کل تا حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرده بود.

نماد‌های کگل، کچاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های وامید، جم، شتران و حکشتی در کاهش شاخص کل تاثیرگذار بودند.
امروز شاخص کل ۲۷ صدم و شاخص هم‌وزن ۳۳ صدم درصد کاهش پیدا کرد که نشان می‌دهد وضعیت شرکت‌های کوچک در بازار امروز بدتر از نماد‌های شاخص‌ساز بود.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بازار

نماد خپارس بعد از تایید افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی برای چهارمین روز پیاپی صف خرید سنگینی داشت و در صدر فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید قرار گرفت. در ساعات ابتدایی معاملات امروز حدود هزار و ۹۰۰ سهامدار برای خرید ۹۶ میلیون سهم خپارس به ارزش ۵۸ میلیارد تومان سفارش ثبت کردند.

راز آسمان پایتخت

به گزارش فرارو نماد ونوین هم با صف خرید ۴۶ میلیارد تومانی در رتبه دوم قرار دارد. دارویی‌ها هنوز روی بورس هستند و نماینده آن‌ها یعنی برکت با صف خرید ۳۷ میلیارد تومانی در رتبه سوم فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید خودنمایی می‌کند. در ابتدای معاملات امروز ۵۴ نماد صف خرید دارند که ارزش کل صف‌های خرید به حدود ۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

رونق در بازار داد و ستد

معامله‌گران بورس امروز حدود ۹ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی را در قالب ۸۶۵ هزار معامله به ارزش شش هزار و ۴۷ میلیارد تومان دادوستد کردند. اگر معاملات چهار هزار و ۲۰۷ میلیارد تومانی فرابورس را هم در نظر بگیریم، ارزش کل معاملات بازار سرمایه امروز به رقمی حدود ۱۰ هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز