بورس با 15 هزار واحد منفی به تعطیلات رفت

تابلوی نمادهای بورس امروز هم قرمز بود، تا جایی که شاخص کل بورس با افت ۱۵ هزارواحدی به تعطیلات رفت.
به گزارش کاماپرس، ریزش در بازار بورس ادامه دارد. معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۳۲۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد. شاخص هم وزن با افت ۲ هزارو ۲۲۸ واحدی به عدد ۳۷۲ هزار واحد رسید.

در بازار امروزصنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، مخابرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

اخبار هم مرتبط را بخوانید

به گزارش صدا و سیما نماد خودرو با بازارگردانی هزار و ۴۶ واحد رشد کرد، ارزش خرد معاملات بازار حدود چهار هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان بود و ۸۶۰ میلیارد تومان تغییر مالکیت افراد حقیقی به حقوقی بود.
افراد حقیقی امروز حدود ۸۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و نماد وشهر بود.

حقوقی‌ها امروز حدود ۸۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۷درصد از کل معاملات شد.

راز آسمان پایتخت

سهام عدالت زیر ۱۰ میلیون

ارزش سهام عدالت هم در پایان معاملات بازار امروز به زیر ۱۰ میلیون تومان رسید. ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۰ درصد (۲۰۵هزار تومان) کاهش داشت. به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۸۸۹هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۶۲۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۳۳هزار تومان رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بورس با 15 هزار واحد منفی به تعطیلات رفت

  1. اژقر گفته:

    سود شسپا ۱۴ برابر شد؟؟؟؟
    پس اگر راست میگین باید پی بر ای هم ۱۴ برابر کوکتر بشه…..
    شده؟؟؟!!!
    یا بازم رشد الکی بازار مثل دفعه قبل بهتون مزه کرده؟؟؟
    ایندفعه دیگه همه میدونن چه خبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز