بورس امروز هم منفی است/ نزدیک شدن شاخص به کف کانال 1/5 میلیونی

بورس تهران امروز دوشنبه – 7 مهرماه 99 – نیز از همان ابتدای شروع معاملات با کاهش بیش از 30 هزار واحدی در 20 دقیقه اول، یک روز منفی و ریزشی را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، بورس تهران سومین روز هفته را با ریزش دیگری آغاز کرد. امروز دوشنبه 7 مهرماه بورس از همان ابتدا منفی باز شد؛ اتفاقی که روز گذشته نیز شاهد بودیم و نشان دهنده اشتیاق سهامداران به قرار گرفتن در موقعیت فروش ولو به قیمت توقف در صف های فروش میلیونی است.

با روند کنونی سقوط شاخص به کانال های پایین تر کاملا قابل پیش بینی است چنان که همین امروز هم شاخص خود را به نزدیکی کف کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی نزدیک کرده و شرایط فعلی می تواند شاخص را در مدت کوتاهی به کف کانال های دیگر نیز بکشاند.

بنا به اعلام فرارو شاخص کل بورس امروز کار خود را با ریزش ۳۱ هزار واحدی آغاز کرد و حدود ۱.۹۸ درصد عقب‌نشینی کرد. شاخص بورس حالا از نیمه کانال ۱.۵ میلیون واحدی هم عقب‌تر رفته و به در حال نزدیک شدن به مقاومت تاریخی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است.

شاخص هم وزن کمتر منفی شد چون سهامی معامله نمی شود!

راز آسمان پایتخت

شاخص هم‌وزن امروز ۰.۴۹ درصد کاهش داشته و نشان می‌دهد حجم معاملات پایین در نماد‌های کوچک باعث شده قیمت پایانی آن‌ها کاهش چندانی تا این لحظه نداشته باشد. ابتدای صبح امروز، نماد‌های فارس، فولاد، فملی، تاپیکو، شبندر، وبلمت و رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس به نام خود ثبت کرده‌اند و بیشتر توجهات به سمت نماد‌های وبملت، فولاد، خودرو، فملی، شپنا، پترول و وتجارت است.

بررسی نقشه سراسر قرمزرنگ بازار نشان می‌دهد امروز باید با دقت بیشتری به دنبال نماد‌های سبزرنگ بگردیم. چراکه تقریبا می‌توان گفت هیچ گروهی در بازار سرمایه وضعیت مطلوبی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز