بهترین گیتار برای هنرجویان مبتدی کدام است؟

گیتار کلاسیک یاماها-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

موسیقی وجه اشتراک هنری تمام ملت‌هاست که مردم با آن در اغلب موارد آرامش پیدا می‌کنند و لازمه ایجاد این حس خوب، سازها هستند. یکی از مدل‌های شناخته شده سازها گیتار است که در طول تاریخ با تمامی سبک‌ها و فرهنگ‌های نقاط جهان انطباق پیدا کرده و توانسته نظر مردم را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، صدای گیتار یک صدای آشنا از زمان‌های دور است که با هر قالب آوازی، خود را تطبیق داده و در زمان حاضر هم طرفداران پروپاقرص خود را دارد. برای تهیه این ساز باید ببینید به چه سبکی علاقه دارید و چقدر استعداد نواختن گیتار دارید؟ اگر جواب این دو سوال را هنوز پیدا نکرده‌اید، احتمالا برای انتخاب گیتار مورد نظر خود سردرگم خواهید شد؛ بنابراین هر چقدر هم بودجه برای خرید گیتار داشته باشید و گران قیمت‌ترین مدل آن را هم بخرید، باز هم استاد این کار نمی‌شوید. به منظور رشد پله به پله در گیتار زدن بهتر است اندکی درباره مدل­های آن اطلاع داشته باشید. گاهی با خرید گیتار c40 و تمرین مناسب می­توان به اندازه نوازنده‌های حرفه‌ای پیشرفت کرد.

در صورتی که آغاز راه هستید، گیتار کلاسیک به شما توصیه می‌شود. معمولا این نوع گیتارها قیمتی به مراتب مناسب‌تر از انواع گیتارهای دیگر دارند و از کیفیت مناسبی نیز برخوردارند. این گیتار به دلیل داشتن سیم‌های نایلونی به هیچ عنوان انگشتان دست یک تازه­کار را اذیت نکرده و فرد در ابتدا با حس خوب می­تواند گیتار بنوازد.

بهترین گیتار برای مبتدی‌ها و تازه کارها

یکی از بهترین مدل‌ها برای تازه­کارها، گیتار c40 یاماها بوده که انتخاب مناسبی برای افراد کاملا مبتدی است.

این گیتار با جزئیات فراوان و مهارت بالایی طراحی و ساخته شده و به همین دلیل توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این نوع گیتارها معمولا قابلیت پخش بسیار خوبی برای افراد تازه­کار فراهم می‌کنند، زیرا این دستگاه پس از سپری کردن آزمایش‌های زیاد به این مرحله رسیده است. گیتار c40 دارای بدنه تمام چوب بوده و همین موضوع سبب می‌شود که صدای گرم و دلپذیرتری ایجاد کند.

راز آسمان پایتخت

گیتار کلاسیک-کاماپرس

افراد باسابقه درک می‌کنند، نواختن گیتاری که صفحه جلویی آن از چوب صنوبر، صفحات کناری و پشتی از مرانیتی و بدنه و دسته آن به ترتیب از افرا و ناتو باشد، چه صدای پرطنینی می‌سازد.

قیمت گیتار c40 ارزان­ و مقرون به صرفه

معمولا آموزگاران گیتار به شاگردان تازه کار خود که این گیتار را انتخاب کرده‌اند، مدت زمان بیشتری تمرین می‌دهند، زیرا این محصول به گونه‌‌ای طراحی شده که به راحتی از کوک خارج نمی­شود. گیتار c40 دارای 19 فرت بوده و صفحه انگشت آن نسبت به دیگر محصولات مشابه پهن‌تر است و به همین دلیل نواختن آن حس خوبی به نوازنده منتقل می‌کند.

قیمت گیتار c40-کاماپرس

این گیتار با داشتن وزن مناسب 1.5 کیلویی شرایط مطلوبی را بابت حمل و نقل آن از منزل یا محل کار به آموزشگاه یا برعکس ایجاد کرده است.

خرید گیتار c40 یاماها در دلشاد موزیک

هر فروشگاهی مدل گیتار c40 یاماها اندونزی را عرضه نمی‌کند و نوع تقلبی آن نیز در بازار زیاد است؛ بنابراین اگر قبلا از یک مرکز نامعتبر با هزینه غیرمعقول این دستگاه را تهیه کرده و بعد از مدتی با خراب شدن آن از ادامه آموزش و ساز زدن دست کشیده‌اید، بهتر است به فروشگاه “دلشاد موزیک” مراجعه کنید.

گیتار c40-کاماپرس

این فروشگاه مدل گیتار c40 یاماها اندونزی را با ضمانت و گارانتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا با صرف هزینه معقول به رویای خود دست پیدا کنند و بتوانند بعد از آموزش به صورت حرفه‌ای گیتار بزنند. این گیتار در سایت دلشاد موزیک با شش درصد تخفیف به قیمت هشت میلیون تومان عرضه می­شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دلشاد موزیک
رایانه کمک
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین گیتار برای هنرجویان مبتدی کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز