لباس جنجالی سلنا گومز در جشنواره کن خبرساز شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سلنا گومز امسال برای بازی در فیلم «امیلیلا پرز» در جشنواره کن حاضر شد. ستاره 31 ساله آمریکایی پیش از حضور در جشنواره، در پیاده‌روی در شهر ساحلی کن با استایلی ظاهر شد که توجه‌ها را به خود جلب کرد.

به گزاش کاماپرس، سلنا گومز اولین روز حضور در  کن را به خرید و دیدار با هوادارن گذرانده‌بود. گومز که مالک یک کمپانی آرایشی با نام rare beauty است، برای این گردش کوتاه، یک لباس بافتنی 2 تکه از برند self portrait پوشیده بود که ظاهری مشابه پیراهن‌های پپلوم داشت. او در کنار این لباس یک جفت کفش اسلینگ بک از برند Rojer Vivier به پا داشت. اکسسوری‌های سلنا شامل یک کیف جعبه‌ای و عینک آفتابی سفید از برند Jackie O–esque نیز به او ظاهری کلاسیک بخشیده بودند.

بیشتر بخوانید:

قیمت پبراهن سلنا گومز چند میلیون تومان بود؟

پیراهن دو تکه سلنا گومز هم‌اکنون به قیمت 495 دلار فروخته می‌شود که تقریبا برابر با 30 میلیون تومان است. کفش‌های 890 یورویی او نیز تقریباً 56 میلیون تومان قیمت دارند.

راز آسمان پایتخت

پیراهن‌های مدل پلوم به‌واسطه چین کوتاهی که بالای کمر دارند، هم برای افرادی با اندام کشیده و یک‌دست مناسب هستند و هم افرادی که قدری اضافه وزن دارند.

این ستاره 31 ساله برای بازی در فیلم امیلیا پرز ساخته ژاک اودیار که یک درام موزیکال اسپانیایی زبان است در جشنواره کن شرکت کرد. گومز در این فیلم نقش همسر یک رهبر مخوف کارتل مواد مخدر را بازی می‌کند. این فیلم در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن با تشویق 9 دقیقه‌ای پس از پایان  نمایش همراه شد.

انتهای پیام

دادپویان
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز