ارزان ترین ماشین ظرفشویی مایدیا کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در خصوص منازل با فضای محدود و کوچک، بحث مدیریت مکانی اهمیت ویژه‌ای دارد. ماشین ظرفشویی‌ رومیزی نیز با همین هدف و حل دغدغه کمبود جای کاربران در بازار موجود است؛ در واقع کاربرانی که از محیط کوچک آشپزخانه گلایه دارند، می‌توانند با انتخابی هوشمندانه، دردسر شستشوی دستی ظروف را برای همیشه از بین ببرند. در این میان برند چینی مایدیا محصولاتی را با قیمت مناسب و ارزان روانه بازار کرده و توانسته رضایت کاربران را نیز به خود جلب کند. محصولات این برند در دوقالب رومیزی و ایستاده عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی ویژگی‌‌های 4 مدل از ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی‌های مایدیا پرداخته است.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا WQP8-3802F

این مدل ماشین ظرفشویی با قیمت حدودی 19 میلیون و 465 هزارتومان در حال حاضر ارزان‌ترین مدل برند مایدیا محسوب می‌شود. پهنای این دستگاه 550 و ارتفاع آن 590 سانتی متر است و درب آن به سمت پایین باز می‌شود؛ همچنین این ماشین ظرفشویی از 7 برنامه متنوع جهت شستشو هدفمندتر نیز بهره می‌برد. محدوده آغاز به کار دستگاه بین 1 تا 24 ساعت قابل تنظیم است. این محصول با ظرفیت حداکثر 8 نفره، برای استفاده روزمره خانواده‌های متوسط و کم‌جمعیت گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی مایدیا MIDEA WQP6-3206B

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 28 میلیون تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد. در هر بار استفاده از این دستگاه، حدود 6.5 لیتر آب مصرف می‌شود که نسبت به شستشوی دستی ظروف با همین حجم، مسلما حجم آب کمتری اسراف می‌شود. در این محصول دو طبقه قرار داده شده که یک طبقه مخصوص جای‌گذاری ظروف و طبقه دیگر مخصوص قاشق و چنگال است. گنجایش استاندارد این محصول برای 6 نفر طراحی شده و به همین خاطر برای خانواده‌های کم‌جمعیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

2-کاماپرس

ماشین ظرفشویی مایدیا 14 نفره WQP12-1482J

این مدل ماشین ظرفشویی ایستاده با قیمت حدودی 31 میلیون تومان نیز جزء محصولات ارزان قیمت مایدیا محسوب می‌شود. ارتفاع این محصول 85 و عمق آن 60 سانتی متر است. با توجه به ظرفیت 14 نفره این دستگاه، به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که خانواده پرچمعیت دارند و یا اهل مهمانی‌های شلوغ هستند. این ماشین ظرفشویی با قابلیت شستشوی نصف ظرفیت به آسانی می‌تواند برای استفاده روزمره نیز در نظر گرفته شود. در هربار شستشو با ظرفیت کامل، میزان آب مصرفی این دستگاه 11 لیتر است. همچنین این محصول سه سبد جهت قراردادن ظروف نیز دارد.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی مایدیا WQP6-3208A

این مدل ماشین ظرفشویی مایدیا با قیمت حدودی 32 میلیون و 180 هزارتومان در بازارهای اینترنتی در دسترس کاربران قرار دارد. این محصول با پهنای 50 و ارتفاع 55 سانتی متری، محدوده کمی را اشغال می‌کند و باب دل کاربرانی است که فضای آشپزخانه کمی دارند. قالب استاندارد این ماشین ظرفشویی برای استفاده شش نفر طراحی شده و با نمودار مصرف انرژی A+ مصرف برق کمی دارد. 5 برنامه شستشو در این محصول به کاربر امکان انتخاب نوع شستشو متناسب با ظروف و میزان کثیفی‌شان را می‌دهد.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشهر لوازم‌ خانگیمایدیا
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز