بهترین فیلم های خارجی که خرداد ماه اکران می شوند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرداد 1403 نیز همانند ماه‌های گذشته شاهد انتشار چندین مورد از پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها برای طرفداران سینمای حرفه‌ای خواهیم بود.

کاماپرس در این گزارش 5 فیلم مطرح و مورد انتظار خرداد ماه را برای علاقمندان به ژانرهای مختلف فیلم معرفی کرده است.

1 – فیلم سینمایی فیوریوسا : حماسه مکس دیوانه

این فیلم سینمایی به نوعی پیش درآمد برای فیلم سینمایی معروف مکس دیوانه است که در سال 2015 منتشر شده است. فیلم سینمایی «فیوریوسا : حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) را می‌توان مورد انتظارترین فیلم خرداد ماه نامید. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جرج میلر ساخته شده است و یک فیلم اکشن آخرالزمانی است.

داستان این فیلم حدود 20 سال قبل از اتفاقات فیلم سینمایی مکس دیوانه را به تصویر می‌کشد و بدون شک کسانی که فیلم مکس دیوانه را دیده‌اند اولین مشتریان این فیلم خواهند بود. فیلم سینمایی فیوریوسا اولین هفته خرداد در سینماها اکران می‌شود.

راز آسمان پایتخت

2 – قسمت چهارم فیلم سینمایی پسران بد

سری فیلم‌های سینمایی اکشن پسران بد جزو برترین فیلم‌های اکشن از نظر فروش بلیت و گیشه محسوب می‌شود و خرداد ماه قسمت چهارم این سری نیز با کارگردان‌های جدید در معرض دید علاقمندان سفت و سخت این نوع از فیلم‌ها قرار می‌گیرد.

قسمت چهارم فیلم پسران بد با عنوان دوم «بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride or Die) اوایل خرداد در بر روی پرده‌های سینما می‌رود. این فیلم برای اولین بار توسط دو کارگردان جدید به نام‌های عادل عربی و بلال فلاح ساخته شده است و همانند قسمت‌های پیشین ویل اسمیت و مارتین لارنس بازیگران اصلی آن هستند.

بیشتر بخوانید:

داستان فیلم نیز در ادامه قسمت‌های قبلی است و به علت کم رنگ شدن دوز اکشن فیلم که باعث نگرانی هواداران آن نیز شده است، این فیلم برچسب رده سنی بالای 18 سال ندارد.

قسمت چهارم فیلم سینمایی پسران بد

3 – فیلم سینمایی ناظران

«ناظران» (the watchers) عنوان فیلمی ترسناک است که اواسط خرداد اکران می‌شود. این فیلم بر اساس یک داستان فراطبیعی توسط ایشانا نایت شامالان نوشته و کارگردانی شده است. فیلم در واقع اقتباسی از یک رمان به همین نام است.

داستان این فیلم بر اساس گیر افتادن یک هنرمند جوان به نام مینا در یکی از جنگل‌های بکر ایرلند غربی بنا نهاده شده است. او به صورت اتفاقی خود را در کنار 3 غریبه می‌بیند که هر شب توسط موجودات مرموز تحت نظر و تعقیب قرار می‌گیرند.

فیلم سینمایی ناظران

4 – فیلم سینمایی در یک طبیعت خشن

فیلم سینمایی «در یک طبیعت خشن» (In a Violent Nature) یکی از فیلم‌های ترسناک و درام خردادماه است که برخلاف سایر فیلم‌های مشابه از زبان و نقطه دید یک قاتل زنجیره‌ای روایت می‌شود. این فیلم در زمره فیلم‌های مشهوری چون کشتار با اره برقی در تگزاس ساخته شده است و در پلتفرم شادرز پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد یک قاتل عجیب در بیابان‌های آنتاریو است که تصمیم می‌گیرد تا گروه بزرگی از نوجوانان را که به آن منطقه سفر کرده‌اند، به قتل برساند.

فیلم سینمایی در یک طبیعت خشن

5 – فیلم سینمایی لایو اکشن ایف

فیلم سینمایی لایو اکشن «ایف» (IF) ترکیبی از فیلم سینمایی و انیمیشن است و در سبک کمدی فانتزی ساخته شده است. داستان خلاقانه این فیلم در مورد دختری است که می‌تواند دوستان خیالی بچه‌ها را ببیند. این دوستان خیالی زمانی از بین می‌روند که فراموش شوند و این دختر به دنبال کمک به این موجودات خیالی است.

فیلم ایف توسط جان کرازینسکی ساخته شده است و یکی از پرهزینه‌‌ترین فیلم‌های انیمیشنی خرداد ماه محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی لایو اکشن ایف

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز