بهترین گوشی های هوآوی در بازار تا 12 میلیون

از تاسیس شرکت هوآوی تنها 35 سال گذشته است، اما این کمپانی اکنون در 170 کشور محصولات و خدماتش را ارائه می‌کند. این برند چینی در سال 2018 از اپل که دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان بود، جلو زد و در تابستان سال 2020 میلادی، برای اولین بار از نظر تعداد گوشی‌هایی که در جهان به فروش رسیده بود، سامسونگ و اپل را پشت سر گذاشت. درآمد سالانه این شرکت در سال 2022 میلادی، بیش از 92 میلیارد دلار اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی کالا، بهترین گوشی‌های هوآوی تا قیمت 12 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 11i

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون و 100 هزار تومان است. نرخ به‌روز رسانی صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی هوآوی 90 هرتز است که وضوح تصویر خوبی به شما ارائه می‌دهد. در کنار این صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده‌ای قابل قبول وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی در اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های پرطرفدار به نمایش می‌گذارد.

دوربین دوگانه این گوشی میان رده عملکرد قابل قبولی در ثبت تصاویر در نور روز و شب دارد. وزن 193 گرمی این گوشی می‌تواند برای استفاده‌های مداوم گزینه مناسبی باشد. ظرفیت باتری این گوشی هوآوی، 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی هوآوی- کاماپرس

2- گوشی موبایل هوآوی مدل  nova Y90

قیمت این گوشی هوآوی 9 میلیون و 200 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی 90 هرتز است و کیفیت بالایی دارد. دوربین سه گانه این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌اش، جزئیات را با دقت ثبت می‌کند و می‌توانید خاطرجمع باشید که در شب هم عکس‌ها نویزهای کمی دارند. پردازنده این گوشی هوآوی در حد یک گوشی میان رده، اما مناسب است و برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب‌تان شما را به خوبی همراهی خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی طول عمر مفید این موبایل دو روز خواهد بود.

گوشی هوآوی- کاماپرس

3- گوشی موبایل هوآوی مدل  nova Y70

قیمت این موبایل 5 میلیون و 630 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.75 اینچی این گوشی هوآوی به نسبت قیمت مقرون به صرفه‌اش، کیفیتی قابل قبول و مناسب ارائه می‌کند؛ اما زیر تابش مستقیم نور خورشید وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالا نیست و این با توجه به میان رده بودن گوشی، منطقی است. دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند جزئیات را با دقت قابل قبولی ثبت می‌کند که در حد یک گوشی اقتصادی است.

پردازنده این گوشی برای اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های پرطرفدار و کاربردی، مناسب است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 6 هزار میلی آمپر ساعت بهره برده که عمر مفیدش در شرایط استفاده معمولی دو روز یا حتی کمی بیشتر است.

گوشی هوآوی- کاماپرس

4- گوشی موبایل هوآوی مدل  Y9a FRL-L22

قیمت این گوشی میان رده 8 میلیون و 99 هزار تومان است. طراحی این گوشی هوآوی به خاطر شکل دایره‌ای جمع شدن دوربین‌های پشتی نسبتا خاص است. همچنین، دوربین سلفی این گوشی به صورت پاپ آپ طراحی شده و باید دکمه‌ای را فشار دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید؛ بنابراین صفحه نمایش 6.63 اینچی این گوشی هوشمند، 92 درصد فضای روی گوشی را گرفته است. پردازنده این گوشی بهترین نیست، اما برای یک گوشی میان رده عملکرد بسیار خوبی دارد.

دوربین چهارگانه هوآوی وای9 عملکرد قابل قبولی در ثبت تصاویر باکیفیت دارد. ظرفیت باتری این گوشی 4 هزار و 200 میلی آمپر ساعت است.

گوشی هوآوی- کاماپرس

5- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 SE

قیمت این گوشی هوشمند 10 میلیون و 990 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.78 اینچی این گوشی هوآوی 90 هرتز است و با توجه به میان رده بودن این گوشی، کیفیت خیلی بالا و مناسبی دارد. از بین دوربین‌های چهارگانه این گوشی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن باعث شده کیفیت عکس‌های ثبت شده کاملا رضایت بخش باشد. پردازنده این گوشی به خوبی از پس بازی‌های سنگین برمی‌آید. ظرفیت باتری این موبایل 4000 میلی آمپر ساعت است. وزن 191 گرمی این گوشی دست شما را در استفاده‌های طولانی مدت چندان خسته نخواهد کرد.

گوشی هوآوی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز