بهترین گوشی‌ های موبایل بین ۵ تا ۷ میلیون در دیجی کالا

گوشی سامسونگ و شیائومی-کاماپرس

در سال‌های اخیر، گوشی‌های میان‌رده جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا بوده‌اند و برندهای مطرح دنیا سعی در افزایش هرچه بیشتر سهم خود در این بازار داشته‌اند؛ به همین دلیل، شاهد گوشی‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای در این رنج قیمتی هستیم. رقابت برندهای پرطرف‌دار مثل سامسونگ و شیائومی در معرفی و عرضه گوشی‌های میان‌رده در انواع بازه‌های قیمتی، باعث افزایش ارزش خرید و امکانات گوشی‌های میان‌رده شده است.

در ادامه کاماپرس به معرفی پرطرفدارترین گوشی‌های موبایل بین ۵ تا ۷ میلیون تومان در دیجی کالا می‌‌پردازد؛

سامسونگ گلکسی A13

این گوشی که از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند است، با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۳، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی A13 از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و با تراشه سامسونگی خود، می‌تواند از پس فعالیت‌های روزمره به‌خوبی برآید. صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی این گوشی از نوع PLS LCD بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G نیز پشتیبانی می‌کند. ۴ دوربین پشتی این گوشی با لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۰ مگاپیکسلی، کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۲، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A13 با قیمت حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تا پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، بسته به رنگ و ظرفیت، در دسترس خریداران قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A13-کاماپرس

سامسونگ گلکسی A23

این گوشی ۱۹۵ گرمی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ و ۶ گیگابایت رم، از نسل چهارم شبکه تلفن همراه یعنی 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Super AMOLED این گوشی، با پردازنده هشت هسته‌ای و اندروید ۱۲ می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۰ مگاپیکسلی است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز، نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد. این گوشی با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و در دو رنگ هلویی و مشکی موجود است.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی A23-کاماپرس

سامسونگ گلکسی A32

این گوشی دو سیمکارته و ۱۸۴ گرمی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ و ۸ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Super AMOLED این گوشی یکی از بهترین مدل‌های بازار است و با پردازنده ۸ هسته‌ای آن می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۵، ۵، ۸ و ۶۴ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در دو رنگ آبی اقیانوسی و مشکی با قیمت شش میلیون و ۲۰۰ هزار تا هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بسته به حافظه و رنگ، در دسترس خریداران قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A32-کاماپرس

شیائومی ردمی Note 10 Pro

ردمی نوت ۱۰ پرو که از پرفروش‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالاست، با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و حافظه موقت رم ۶ و ۸ در این فروشگاه به فروش می‌رسد. این گوشی۶٫۶۷ اینچی، ۱۹۳ گرم وزن دارد و تکنولوژی نمایشگر آن AMOLED است. پردازنده آمریکایی اسنپ‌دراگون 732G مسئولیت پردازش فعالیت‌های این گوشی را برعهده دارد. باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی توانایی شارژشدن با توان ۳۳ وات را دارد. شیائومی از ماژول دوربین چهارگانه ۱۰۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین این گوشی استفاده کرده است. این گوشی در رنگ‌های آبی و خاکستری در بازه قیمتی شش میلیون و ۶۰۰ تا هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا موجود است.

شیائومی ردمی Note 10 Pro-کاماپرس

شیائومی Redmi Note 11

این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ و ۶ گیگابایتی نیز از پرطرف‌دارترین گوشی‌های دیجی‌کالاست. شیائومی از نمایشگر AMOLED در این گوشی ۱۷۹ گرمی ۶٫۴۳ اینچی با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی استفاده کرده است. تراشه آمریکایی اسنپ‌دراگون 680 و ماژول دوربین چهارگانه ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار داده شده است. باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ واتی را دارد. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی و در بازه قیمتی پنج میلیون و ۳۰۰ تا پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در فروشگاه دیجی‌کالا قابل تهیه‌کردن است.

شیائومی Redmi Note 11-کاماپرس

مخاطبان می‌توانند جهت مشاهده جزئیات بیشتر و خرید گوشی‌های ذکر شده به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی‌ های موبایل بین ۵ تا ۷ میلیون در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز