بهترین هندزفری شیائومی کدام است؟

هندزفری-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه تجربه گوش دادن به موسیقی، کتاب صوتی و مانند آن در هر زمان و مکان برای پر کردن اوقات فراغت یا زمان‌های تلف شده در اتوبوس و مترو با انواع هندزفری امکان‌پذیر است.

به گزارش کاماپرس به نقل از می لندز، انواع هندزفری علاوه بر گوش دادن به صوت و موسیقی، برای شرکت در جلسات آنلاین در فضاهای شلوغ، پاسخ به تماس‌های تلفنی در مسیر و ماشین استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت و میزان استفاده مردم از هندزفری، امروزه برندهای متعددی به تولید و عرضه انواع هندزفری می‌پردازند. شرکت شیائومی یکی از برندهای پرفروش در بازار ایران محسوب می‌شود که علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت مناسب و اقتصادی است. کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین هندزفری شیائومی و فاکتورهای موردنیاز برای خرید هندزفری شیائومی می‌پردازد.

هدفون بلوتوثی گردنی QCY L2 شیائومی

قیمت: 495 هزارتومان

هندزفری گردنی شیائومی با یک طراحی U شکل و متناسب برای قرار گرفتن به دور گردن تولید و عرضه شده است. ضمن این‌که طراحی این هندزفری و وزن 30 گرمی آن به گونه‌ای است که استفاده طولانی مدت از آن هیچ‌گونه آسیبی به گردن و گوش نمی‌رساند. از نظر جنس، بدنه این هندزفری دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب است. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به سری مغناطیسی گوشی‌ها، قابلیت حذف نویز، صدای شفاف و باکیفیت با فناوری ANC، فناوری تاچ هوشمند و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد. ضمن این‌که این هندزفری صداهای مزاحم اطراف را تا 25 دسیبل کاهش می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی ردمی شیائومی مدل بادز Redmi Buds 3

قیمت: 752 هزارتومان

از مهم‌ترین مزایای هندزفری‌های بلوتوثی، حل مشکل گره خوردن سیم‌ها و خرابی هندزفری با کشش آن‌ها است. این نوع هندزفری شیائومی دارای طراحی منحصر به فردی است که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و علاوه بر احساس راحتی، احتمال افتادن آن‌ها در هنگام حرکت تقریبا به صفر می‌رسد. وزن هریک از گوشی‌های این محصول حدود 4.5 گرم و کیس شارژ آن بسیار سبک و قابل حمل است. از دیگر قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار، فناوری حذف اکو و نویز، میکروفون نویزگیر، عمر بالای باتری در حدود 20 ساعت، شارژ سریع و تاچ هوشمند اشاره کرد.

هندزفری بلوتوثی ردمی شیائومی مدل بادز Redmi Buds 3-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou GT6

قیمت: 480 هزارتومان

این هندزفری در دو رنگ سفید و مشکی و با وزن حدودی 4 گرم در بازار عرضه شده است. هندزفری هایلو شیائومی از جنس سیلیکون مات بوده و اثر انگشت یا لک بر آن باقی نمی‌ماند. از مزایای این محصول علاوه بر مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و تعریق، مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی با بهره‌گیری از پلاستیک فشرده ABS در بدنه آن است. از دیگر امکانات این هندزفری می‌توان به تاچ هوشمند در ساقه بالایی آن برای خاموش و روشن کردن یا تعویض آهنگ، چراغ ال ای دی برای نشان دادن میزان شارژ و اتصال دستگاه، کیس جمع و جور با قابلیت مغناطیسی و پشتیبانی از فرمت صوتی پیشرفته AAC در صدا اشاره کرد.

چگونه بهترین هندزفری شیائومی را خریداری کنیم؟

خرید هندزفری  شیائومی با توجه به کاربردهای گسترده، استفاده روزانه و همچنین قیمت بالای برخی از انواع آن، باید با دقت و توجه به برخی فاکتورهای مهم صورت بگیرد؛ برخی از مواردی که در هنگام خرید بهترین هندزفری شیائومی باید در نظر داشته باشید، در ادامه بیان شده است.

توجه به قیمت هندزفری

در هنگام خرید هندزفری باید توجه داشته باشید که معمولا هندزفری‌ها و مدل‌های خیلی ارزان موجود در بازار، ممکن است کیفیت مناسب و صدای خیلی خوبی نداشته باشند؛ یا به علت استفاده از تراشه بلوتوث ضعیف و بد، در انتقال صدا و اتصال ضعیف عمل کنند. بنابراین باید توجه داشته باشید که کیفیت و قیمت اقتصادی را با یکدیگر در نظر بگیرید.

کیفیت صوت و تماس

در هنگام خرید بهتر است دقت کنید که محصول مورد نظر شما از انواع کدک‌های صوتی مانند aptX، aptX HD و LDAC 900 پشتیبانی کند تا علاوه بر کیفیت، مشکلی در انتقال صدا و زمان آن نداشته باشید. ضمن این‌که در ارتباط با کیفیت صدا باید به اندازه درایو توجه کنید، درایوهای 6 میلی متری، کیفیت صدای مطلوبی دارند، با این‌حال اگر به دنبال کیفیت صدای بهتری هستید، درایوهای 10 میلی متری مناسب شما هستند.

عمر باتری و کیس شارژ

سومین فاکتور، توجه به عمر باتری محصول و همچنین کیس شارژ خوب با باتری قوی و مناسب است. چرا که هرچقدر ظرفیت گوشی‌ها بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری قابل استفاده است و کیس شارژ نیز هرچقدر ظرفیت بالاتری داشته باشد، دفعات بیشتری می‌تواند گوشی‌‌ها را شارژ کند.

سری‌ها و کنترل مناسب

توجه به نوع سری گوشی‌های هندزفری برای قرار گرفتن در گوش و جلوگیری از افتادن آن‌ها در حین حرکت مانند پیاده‌روی و ورزش نیز اهمیت بسیاری دارد. ضمن این‌که برخی از هندزفری‌ها بر روی ساقه خود دارای دکمه یا تاچ هوشمند برای کنترل صوت، خاموش و روشن کردن، عوض کردن آهنگ و پاسخ به تماس‌ها هستند.

هندزفری شیائومی را از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه‌های گوناگونی به عرضه و فروش هندزفری و هدوفون‌های برند شیائومی می‌پردازند؛ با این‌حال با توجه به اهمیت کیفیت و اصل بودن کالا، بهتر است خرید آن از فروشگاهی معتبر صورت بگیرد.

می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز ، به عنوان مرجع تخصصی محصولات شیائومی دارای مجموعه‌ای از محصولات این برند از جمله لوازم خانه هوشمند و کالای دیجیتال مانند هندزفری و هدفون است. می‌لندز محصولات شیائومی را با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی بازگشت در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریداران خود می‌رساند. ضمن این‌که مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره تخصصی می‌لندز برای خرید بهترین محصول و بهتریتن هندزفری شیائومی کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیمی لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز