بهترین مشاور املاک اندیشه را از کجا پیدا کنیم؟

مشاور املاک شهرک اندیشه

یافتن مشاور املاک مجرب از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه گذاران حوزه مسکن است. به‌­ویژه اینکه در شهرک‌هایی مانند شهرک اندیشه تهران، تعداد زیادی از مشاوران املاک به فعالیت مشغول هستند و یافتن بهترین مشاور املاک اندیشه که بتوان به مشاوره‌های آن اعتماد کرد، سخت‌ است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشخصات بهترین مشاور املاک اندیشه پرداخته است.

صداقت و مورد اعتماد بودن

صداقت، اولین ویژگی مورد انتظار از یک مشاور املاک کاربلد است. مشاور املاک به نوعی مشاور مالی برای مشتریان بوده و باید با هر دو طرف معامله صادق باشد؛ به‌­ویژه اینکه با رشد انفجاری قیمت مسکن، سرمایه گذاری در این حوزه نیازمند ریسک بالایی است و مشاوره نادرست می‌تواند سرمایه گذار را با مشکلات مالی مواجه کند. در واقع فروشنده و خریدار به دلیل اعتماد به مشاور املاک، معامله خود را در آنجا انجام می‌دهند و مورد اعتماد بودن مشاور املاک می‌تواند در روند کاری و حرفه‌ای آن تاثیرگذار باشد.

آشنایی کامل با منطقه فعالیت

مشاورین املاک معمولا مناطق و شهرهای خاصی را برای فعالیت انتخاب می‌کنند. دلیل این موضوع نیز آشنایی کامل آنان با آن منطقه و اشراف به جزئیات بازار مسکن در آنجاست. این موضوع در شهرک‌های تازه تاسیس و دارای فازبندی‌های مختلف بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. برخی از سرمایه گذاران شهرک‌هایی مانند شهرک اندیشه از ساکنان این شهر نیستند و ترجیح می‌دهند که از مشاورین آشنا به این شهرک کمک بگیرند. مشار املاک اندیشه اگر به تمام مشکلات و مزایای هر فاز از شهرک اندیشه و قیمت هر محله و منطقه از آن آشنا باشد، می‌تواند پیشنهادهای بهتر و سودآورتری به مشتریان خود ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

سوالاتی که مشاور املاک اندیشه باید پاسخ دهد

شاید اولین سوالی که یک سرمایه­‌گذار از مشاور املاک اندیشه می‌پرسد، مربوط به فازبندی‌های این شهرک باشد. شهرک اندیشه تهران دارای فازهای متعددی است که هر کدام از آن‌ها دارای قیمت‌هایی بوده که اختلافشان ممکن است فاحش باشد. همچنین برخی از فازها به دلیل آینده بهتر برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است و یک مشاور املاک باتجربه می‌تواند بهترین پاسخ را به این سوال مشتری بدهد.

علاوه بر این، پاسخ به سوالاتی در زمینه قیمت آپارتمان و زمین در هر فاز و محله شهرک اندیشه، فرهنگ حاکم بر هر فاز و مزایا و معایب خرید آپارتمان و ویلا در نقاط مختلف این شهرک نیز باید صادقانه توسط مشاور املاک به مشتری ارائه شود. در واقع بهترین مشاور املاک اندیشه باید جواب‌های مطمئنی برای هر نوع سوال در زمینه سرمایه‌ گذاری در بخش املاک این شهرک داشته باشد.

مشاور املاک سنتی یا آنلاین؟

اگرچه برخی از مشاوران املاک همچنان به روش سنتی به کار خود ادامه می‌دهند، اما بسیاری دیگر به صورت آنلاین نیز فعالیت می­‌کنند؛ به طوریکه امروزه فعالیت در قالب سایت مشاور املاک، کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی و اپلیکیشن‌های موبایلی در بین مشاورین املاک جا افتاده است.

بدون شک استفاده از مشاوری که دارای سایت و خدمات مشاوره آنلاین است، می‌تواند به نفع مشتری و سرمایه گذار باشد. برای نمونه، در روش سنتی، خریدار یا فروشنده باید به صورت حضوری به مشاور املاک مراجعه کند، ولی در روش‌های آنلاین، آنها می‌توانند ابتدا در سایت، موارد موجود را به صورت کامل مطالعه کرده و از مشاورین آنلاین حاضر در سایت بهره ببرند. البته در صورت مناسب بودن شرایط، مراجعه حضوری می‌تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

این موضوع در شهرک‌هایی که از شهر اصلی فاصله دارند، اهمیت بیشتری خواهد داشت. سفر از تهران یا کرج به منظور مراجعه حضوری به مشاور املاک اندیشه می‌تواند وقت، هزینه و انرژی زیادی بگیرد و نتیجه‌ای هم نداشته باشد، اما با جست­وجو در سایت مشاور املاک اندیشه می‌توان همین پروسه را با هزینه بسیار اندکی طی کرد.

مشاور املاک اندیشه - کاماپرس

بهترین مشاور املاک اندیشه برای خرید و فروش آنلاین ملک

مسکن کیان، یکی از قدیمی‌ترین موسسات فعال متخصص در زمینه خرید، فروش و اجاره مسکن و واحدهای تجاری و خدماتی در شهرک اندیشه تهران است. ارائه مشاوره تخصصی رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه مسکن و خرید، فروش و اجاره آنلاین در شهرک اندیشه از جمله خدمات مسکن کیان محسوب می‌شود.

علاقه­مندان برای سرمایه گذاری در بخش مسکن شهرک اندیشه و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانند به وبسایت مسکن کیان به آدرس www.maskankian.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02165504860 و 09125638635 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز