بهترین مدل های ساعت های ژاپنی

لست سکند

در سال‌های اخیر، برندهای معروف ژاپنی پا به پای سوئیسی‌ها توانسته‌اند با تولید ساعت‌های با کیفیت و با ظرافت بالا به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. کشور ژاپن برای نخستین بار توانست در سال 1960 یک ساعت مچی کوچک را طراحی و تولید کند. شهرت اولیه این ساعت‌ها در مصرف انرژی کمتر و زمان‌سنجی دقیق بوده است. به طور که تاکنون از ساعت‌های ژاپنی به دفعات در مسابقات المپیک استفاده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به ساعت مچی می‌توانند ساعت‌های ژاپنی را با قیمتی بسیار مناسب‌تر و البته کیفیت بالا خریداری کنند. سیکو، کاسیو، اورینت، سیتیزن و… از جمله برندهای معروف ژاپنی در صنعت ساعت‌سازی به شمار می‌روند. در ادامه، تعدادی از بهترین مدل‌های ساعت‌های ژاپنی معرفی خواهند شد.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل CA0790-83L

این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت مردانه سیتیزن محسوب می‌شود که بدنه تمام استیل دارد. جنس شیشه صفحه ساعت از کریستال معدنی بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد. این ساعت چند موتوره قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر را نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های مدل CA0790-83L می‌توان به نمایش تاریخ، اکو درایو، کرونوگراف و شب‌نما اشاره کرد. ویژگی کرونوگراف به کاربر اجازه می‌دهد تا زمان را برای یک کار مشخص اندازه‌گیری کند. همچنین، ویژگی اکو درایو این محصول منجر به شارژ شدن ساعت توسط نور محیط می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ساعت مچی زنانه کاسیو مدل LTP-V005G-7BUDF

رنگ‌های سفید و طلایی این ساعت جذاب زنانه، ظاهر بسیار شیکی به آن بخشیده است. این ساعت دارای ایندکس شب‌نما بوده و در برابر رطوبت مقاوم است. ظرافت در طراحی، جنس تمام استیل و موتور دقیق و با کیفیت کوارتز باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین مدل‌های برند کاسیو تبدیل شود. این ساعت دارای قفل پیوسته چند تکه بوده و جنس شیشه آن از کریستال معدنی است.

ساعت مچی مردانه سیکو مدل SUR450P1

اغلب افراد هنگامی که نام ساعت ژاپنی به گوش‌شان می‌خورد، یاد برند سیکو می‌افتد. این برند معروف، توانست برای اولین بار در سال 1964 تکنولوژی کوارتز را در محصولات خود اجرا کند. امروزه، عمده ساعت‌های موجود در بازار با این تکنولوژی کار می‌کنند. موتور مدل SUR450P1 ساعت سیکو نیز از نوع کوارتز با کیفیت و دقیق است. این ساعت به امکانات و ویژگی‌هایی نظیر زنگ هشدار، تقویم روزانه، نشانگر هفته یا شب و روز، قابلیت شب‌نما و… مجهز بوده و ظاهر بسیار جذابی دارد. طراحی کلاسیک این مدل از ساعت سیکو در کنار بند چرمی زیبای آن باعث می‌شود تا خریداران بتوانند از این ساعت در روزمره یا مجالس رسمی استفاده نمایند.

 ساعت مچی زنانه اورینت مدل RF-QA0002B10B

برند اورینت به ساخت ساعت‌های مکانیکی و خورشیدی در سراسر دنیا معروف است. هم‌اکنون نیز این برند به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصیل و با سابقه صنعت ساعت‌سازی به کار خود ادامه می‌دهد. مدل RF-QA0002B10B برند اورینت، جلوه بسیار شیکی داشته و رنگ مشکی و طلایی آن، ابهت خاصی به ساعت بخشیده است. قاب این ساعت از جنس استیل ضد زنگ بوده و بند آن از جنس چرم طبیعی است. این محصول به موتور کوارتز مجهز بوده و دارای ویژگی‌هایی نظیر کرونوگراف حرفه‌ای، تقویم روزشمار و مقاومت در برابر رطوبت است.

خرید ساعت ژاپنی اصل

تمامی محصولات معرفی شده به علاوه دیگر مدل‌های محبوب ساعت‌های ژاپنی در فروشگاه ایران تایمر قابل خریداری هستند. ایران تایمر، محصولات خود را همراه با ضمانت اصالت کالا، دو سال گارانتی موتور و یکسال گارانتی باطری به مشتریان عرضه می‌کنند. علاقمندان به خرید ساعت مچی می‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود، ساعت مورد نظر را از فروشگاه یا وبسایت ایران تایمر تهیه نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز