بهترین مدل عمل بینی در سال 1402

عمل بینی-کاماپرس

پیشرفت پزشکی و افزایش اهمیت زیبایی ظاهری، باعث رواج جراحی‌های زیبایی بیش از گذشته شده است. جراحی بینی، یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین جراحی‌های موجود در ایران است. باید توجه داشت که در هر بازه زمانی، مدل عمل بینی خاصی مد می‌شود و این جریان به صورت مداوم در حال تغییر است. همچنین روش‌های جراحی روزبه‌روز در حال تغییر بوده و روش‌های مدرن‌تر جایگزین می‌شوند.

به گزارش کاماپرس جراحی بینی‌های گوشتی و غضروفی متفاوت است و مدل خاصی برای بینی هر یک از افراد مناسب خواهد بود. مدل‌های طبیعی بینی و قوس کمتر برای مردان مناسب‌تر است و در مقابل خانم‌ها با توجه به سایر اجزا چهره خود می‌توانند از جراحی‌های فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی و معرفی بهترین مدل‌های عمل بینی در سال 1402 و راهنما پیدا کردن بهترین دکتر برای هر مدل پرداخته است.

بهترین مدل عمل بینی گوشتی کدام است؟

بینی‌های گوشتی دارای پوست ضخیم، غده‌های چربی فراوان و منافذ باز پوست هستند. این نوع بینی‌ها معمولا غضروف ضعیفی دارند و بخش زیادی از قسمت‌های زیر پوست از گوشت و چربی تشکیل شده است. ممکن است بینی‌های گوشتی سرپایین بوده و پره‌های باز و ضخیم داشته باشند.

در حال حاضر بهترین مدل عمل بینی­ های گوشتی، استفاده از غضروف برای تقویت نوک بینی است که بهترین نتیجه را حاصل می‌کند. همچنین باید در نظر داشت که جراحی باز برای بینی‌های گوشتی مناسب‌تر است، زیرا نوک بینی به وضوح دیده می‌شود و امکان دسترسی به همه قسمت‌های بینی را فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در گذشته برای جراحی بینی‌های گوشتی، قسمت‌هایی از غضروف را پزشکان جدا می‌کردند که به علت به وجود آمدن فضای خالی در زیر بینی، باعث ایجاد فرورفتگی و زخم روی پوست می‌شد.

برخی افراد تصور اشتباهی دارند که برداشتن پوست باعث کوچک شدن سایز بینی می‌شود؛ در حالی که امروزه هیچ پزشکی این کار را انجام نمی‌دهد. شش ماه بعد از جراحی بینی‌های گوشتی، شکل بینی ثابت می‌شود و دیگر تغییری نمی‌کند.

عمل بینی-کاماپرس

جراحی بینی های استخوانی چه نتیجه­ های دارد؟

بینی‌های استخوانی، برجستگی روی پل بینی دارند و از نیمرخ، منحنی و قوزدار دیده می‌شوند. برجستگی‌های بینی افراد به شکل‌های متفاوت بوده و در جراحی، معیارهای مختلف و سلیقه‌های شخصی در نظر گرفته می‌شود. قوز بینی، یکی از عمده‌ترین مشکلات بینی‌های استخوانی بوده و ممکن است به دلیل مسائل ژنتیکی، ارثی و رشد بیش از حد استخوان بینی ایجاد شده باشد. بینی‌های استخوانی عمدتا دارای مشکل از نمای نیمرخ هستند و برداشتن قوز و ایراد بینی و ایجاد قوس ملایم از اهداف اصلی عمل این نوع بینی‌ها است.

مدل عمل بینی مناسب برای هر فرد چیست؟

یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان جراحی بینی، انتخاب مدل مناسب است. برای این مورد باید در نظر داشت که بهترین مدل عمل بینی برای هر فرد با توجه به اجزای صورت وی مشخص می‌شود. فرم بینی طبیعی، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جراحی است و در این نوع عمل، هدف ایجاد یک بینی نرمال و بی‌عیب و نقص است. در این نوع از جراحی برای حفظ حالت طبیعی و نرمال بینی، از غضروف‌های کمتری استفاده می‌شود و نوک بینی به سمت بالا حالت داده نمی‌شود؛ ضمن اینکه مدل طبیعی برای آقایان انتخاب مناسب‌تری است.

افرادی که تمایل دارند بعد از عمل جراحی بینی تغییر چهره زیادی داشته باشند، جراحی فانتزی برای آنان انتخاب مناسبی است. در این نوع عمل جراحی، انحنای زیادی در بینی به وجود می‌آید و از نیمرخ، قوس زیادی در بینی ایجاد می‌شود. همچنین فاصله لب و بینی زیاد ‌شده و بینی به حالت سربالا درمی­آید.

افرادی که دارای بینی مستحکم و قوی با پوست نازک هستند، بهترین نتیجه را از عمل بینی فانتزی خواهند گرفت. البته باید در نظر داشت که با توجه به کوچک شدن اندازه بینی، لازم است سایر اجزای صورت نیز کوچک باشند تا بهترین هماهنگی ایجاد شود. عمل فانتزی برای افرادی که بینی بزرگ و گوشتی دارند، انتخاب مناسبی نیست و نتیجه ایده‌آل را نخواهند گرفت.

عمل بینی نیمه‌ فانتزی نیز ترکیبی از جراحی فانتزی و طبیعی است. باید در نظر داشت که جراحی نیمه فانتزی برای افرادی که صورت استخوانی و ظریف دارند، انتخاب ایده‌آلی است. در این جراحی، اندازه بینی خیلی کوچک نمی‌شود، نوک بینی فاصله کمتری با لب‌ها داشته و بینی دارای قوس کمتری خواهد بود.

عمل بینی-کاماپرس

پیدا کردن بهترین جراح مدل بینی مد نظر در “دکی یاب”

حساسیت‌ها و ظرافت‌های انتخاب جراح بینی متناسب با مدل مد نظر، باعث می‌شود متقاضیان در بسیاری از موارد نتوانند بهترین جراح را انتخاب کنند. مجموعه دکی‌یاب با بیش از پنج سال سابقه همکاری با جراحان بینی مختلف، به افراد در انتخاب بهترین مدل و جراح متناسب با نیازشان مشورت می‌دهد. گرفتن نوبت ویزیت فوری، نیم‌بها کردن هزینه ویزیت و اقساطی کردن هزینه ویزیت از سایر خدماتی است که دکی‌یاب به متقاضیان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://dokiyab.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دکی یاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز