بهترین رنگ رژ لب‌های بهاری برای عید نوروز

بهترین رنگ رژ لب‌های بهاری برای عید نوروز
لست سکند

برای هر خانمی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهد انتخاب یک رژلب مناسب و رنگ آن می‌تواند بسیار مهم باشد. رژ لب یکی از ابزارهای آرایشی برای لب است که با رنگ‌های مختلف و متنوعی که دارد، حس و حال صورت را تغییر می‌دهد و با ایجاد هارمونی با دیگر قسمت‌های آرایش صورت، یک میکاپ بی‌نقص و زیبا را به نمایش می‌گذارد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین رنگ رژ لب‌های بهاری برای عید نوروز را معرفی می‌کند.

1-رنگ هلویی

برای پوست‌های روشن با تونالیته سرد بهتر است برای آرایش لب در فصل بهار از رنگ‌هایی که طیف هلویی دارند، بیشتر استفاده شود. طیف هلویی با ته رنگ مرجانی حالت خنثی و کمی مایل به گرم دارد در نتیجه از سردی و بی رنگی پوست سرد کم می‌کند و صورت را شاداب و گرم‌تر نشان می‌دهد در نتیجه برای آرایش ملایم بهاری بهترین انتخاب خواهد بود. این رنگ همچنین در صورتی که حالت مات و یا خیلی براق و اکلیلی نداشته باشند و بافت آن کرمی و نیمه براق به نظر برسد، جلوه بهتری دارد.

1-رنگ هلویی

2-رنگ قرمز نارنجی

بر خلاف تصور عموم برای خانم‌های مو قرمزی که پوست روشن دارند بدون شک بهترین انتخاب، رژ لب قرمز است که کمی طیف نارنجی در خود داشته باشد و روشن و تند باشد. به این صورت که قرمزی رنگ رژ در نگاه اول خود را نشان می‌دهد و حالتی یکدست به صورت این گونه افراد می‌دهد و برای نوروز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای جلوه بیشتر و بهتر این رنگ رژ لب روی چهره موقرمزها، بهتر است آن را از نوع مات و نیمه مات انتخاب کرد تا پوست صاف‌تر و سالم‌تر به نظر برسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-رنگ قرمز نارنجی

3-رنگ صورتی روشن

صورتی روشن را به جرات می‌توان جزو رنگ‌های محبوب خانم‌ها به شمار آورد که برای آرایش بهار و تابستان انتخاب بسیار مناسب و هوشمندانه‌ای است. اما برای پوست‌های متوسط بیشتر از هر گروه دیگری می‌توان طیف صورتی روشن را در رنگ رژ لب برای آرایش بهاری جای داد. این رنگ اگر با بافت براق و حتی اکلیلی هم انتخاب شود جلوه بسیار زیباتری خواهد داشت و چهره را روشن‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر آن ترکیب این رژ لب صورتی روشن با کمی آرایش ملایم روی گونه و چشم می‌تواند سبک آرایش بهاری زیبایی را ایجاد کند.

3-رنگ صورتی روشن

4-رنگ ارغوانی و بنفش

خانم‌هایی که پوست سبزه و  زیتونی دارند برای خوشرنگ‌تر نشان دادن چهره خود می‌توانند از رنگ بنفش و ارغوانی مایل به بنفش استفاده کنند. این رنگ‌های زیبا جزو رنگ‌های کلاسیک فصل بهار به شمار می‌روند که جلوه و زیبایی مخصوص به خود را دارند. البته بنفش و ارغوانی طیف‌های مختلفی دارند که هر فرد بر اساس میزان تیرگی و روشنی پوست خود می‌تواند یک طیف مناسب را انتخاب کند. ولی برای خانم‌هایی که پوست با تونالیته زیتونی دارند و می‌خواهند برای یک مهمانی بهاری آرایشی زیبا و چشمگیر داشته باشند این رنگ بهترین انتخاب است و نظر همگان را به خود جذب می‌کند.

4-رنگ ارغوانی و بنفش

5-قرمز تند و آلبالویی

رنگ قرمز تند و روشن و آلبالویی را به جرات می‌توان جزو بهترین و خوشرنگ‌ترین رنگ‌های رژلب به شمار آورد. این رنگ که ته مایه سرد دارد، در دسته رنگ‌های بهاری قرار می‌گیرد که یادآور میوه‌های خوشمزه و خوش‌رنگ بهاری است. بنابراین خانم‌هایی که طیف رنگی تیره متوسط و تیره‌تر دارند به راحتی می‌توانند این رنگ‌های زیبا را برای آرایش بهاری خود استفاده کنند.

5-قرمز تند و آلبالویی

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز