جذاب ترین عطر بهاری برای خانوم های جوان

جذاب ترین عطر بهاری برای خانوم های جوان

از گذشته فصل بهار فصل نو شدن و نماد رویش گل‌ها و گیاهان، نماد عشق، امید، شکوفایی و جوانی بوده است. در دنیای عطرها نیز فصل بهار یعنی فصل نو کردن عطرها و خوشامدگویی به عطرهایی که سازگاری و همخوانی فوق‌العاده‌ای با بهار دارند. در بین عطرهای مختلفی که از برندهای متنوع در دنیا وجود دارند، عطر بهاری با نت‌ها و رایحه‌های بی‌نظیر حال و هوای دیگری دارند که به ظاهر و شخصیت افراد رنگ و بوی دیگری می‌بخشند. در این بین نیز عطرهای بهاری برای خانم‌های جوانی که به دنبال حس تازگی و شادابی هستند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

کاماپرس در این گزارش، جذاب‌ترین عطر بهاری برای خانوم‌های جوان را معرفی می‌کند.

1-عطر بهاری الیزابت آردن گرین تی

الیزابت آردن یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای آمریکایی است. عطر بهاری گرین تی یکی از ادکلن‌های این برند معروف و پر طرفدار است و در سال 1999 وارد بازار شد. این عطر رایحه سبکی دارد و مورد پسند بسیاری از خانم‌های جوانی است که به دنبال شور و هیجان جوانی هستند. عطر الیزابت آردن گرین تی همچنین پر انرژی و با طراوت است و در شما هیجان و روحیه قوی را تحریک می‌کند. در ادکلن الیزابت آردن گرین تی از ترکیب چایی سبز با مواد طبیعی استفاده شده که باعث آرامش ذهن و بالا رفتن تمرکز می‌گردد.

1-عطر الیزابت آردن گرین تی 

2-عطر بریتنی اسپیرز بیلیو

بریتنی اسپیرز یکی از هنرمندانی است که با همکاری برند معروف الیزابت آردن ادکلن‌های خود را به بازار عرضه کرده است. این عطر در اصل برای دختران جوانی که پر از شور و هیجان جوانی هستند طراحی شده و حس نشاط و شیطنت را در آن‌ها زنده می‌کند. عطر بریتنی اسپیرز بیلیو در سال 2007 وارد بازار شد و با رایحه شیرین و خنکی که داشت توانست در بین دختران جوان جا باز کند.

راز آسمان پایتخت

2-عطر بریتنی اسپیرز بیلیو

3-عطر بهاری لالیک لامور

عطر لالیک لامور یکی دیگر از عطرهای محبوب خانم‌های جوان است که به دلیل قیمت مناسبی که داشت توانست خانم‌های جوان را به خود جذب کند. اصطلاح لامور در زبان فرانسه به معنی عشق و علاقه است که بر روی این عطر بهاری گذاشته شد. این عطر که در سال 2013 از برند فرانسوی لالیک تولید و روانه بازار شد درواقع از فرهنگ و هنر کشور ژاپن برای ساخت رایحه آن الهام گرفته شده و دارای رایحه خنک و شیرین است.

بیشتر بخوانید:

3-عطر لالیک لامور

4-عطر آرماف کلاب د نویت

عطر آرماف کلاب د نویت زنانه در سال 2015  توسط برند اماراتی آرماف به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل قیمت مناسب و رایحه خوبی که داشت خیلی زود توانست در بین خانم‌های جوان جا باز کند و آن‌ها را جذب خودش نماید. عطر آرماف کلاب د نویت همچنین در گروه رایحه گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد و به دلیل بوی رویایی که دارد در لیست بهترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار قرار گرفته است.

4-عطر آرماف کلاب د نویت

5-عطر بهاری الی ساب لئو کوتور

عطر بهاری الی ساب لئو کوتور در سال 2014 توسط شرکت لبنانی الی ساب طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر در بسیاری از کشورها و مخصوصا کشورهای عربی یک عطر شناخته شده برای خانم‌های جوان است. طراح این عطر فرانسیس کورکجیان است، که برای طراحی این عطر از ترکیب طبیعت با لباس‌های خاص زنانه الهام گرفته است. علاوه بر آن ظاهر این عطر نیز بسیار زیبا طراحی شده و به شکل الماس و شفاف است و باعث جذابیت و خاص بودن این عطر شده است.

5-عطر الی ساب لئو کوتور

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز