گران ترین عطرهای نیش بازار ایران را بشناسید

گران ترین عطرهای نیش در ایران را بشناسید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر نیش (Niche Fragrance) معمولای عطری است دست ساز که برخلاف ادکلن‌های تولید انبوه، در دسته‌های محدود طراحی شده و به فروش می‌رسد. عطر بوتیک، عطر آرتیزان و رایحه‌های مستقل از دیگر اصطلاحات مربوط به عطر نیش است که تا حدود زیادی کمیاب و منحصربه‌فرد هستند. به عبارت دیگر، در صنعت عطرسازی برای توصیف یک عطر متمایز، گران قیمت و فاقد تبلیغات انبوه، از اصطلاح عطر نیش استفاده می‌شود. در فروشگاه‌ها و وبسایت‌های عطر و ادکلن داخلی نیز عطرهای نیش با قیمت‌های متنوع در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین عطرهای نیش در بازار ایران را معرفی می‌کند.

1-عطر زرجوف ایتالیکا

عطر زرجوف ایتالیکا که یکی از عطرهای نیش به شمار می‌رود دارای رایحه‌ای کهربا وانیلی است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. این عطر یونیسکس دارای نت‌های اولیه بادام، شیر و زعفران بوده و در رایحه میانی آن بوی تافی و وانیل بوربون به مشام می‌رسد. علاوه بر آن نت‌های پایه این عطر حاوی رایحه‌ی مشک سفید و چوب صندل است. به طور کلی هم عطر زرجوف ایتالیکا رایحه‌ای گرم، شیرین و خاص دارد که برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است. این عطر 14 میلیون تومان قیمت دارد.

1-عطر زرجوف ایتالیکا

2-عطر نیش تاور پرفیومز سان داوینر

تاور پرفیومز سان داوینر عطری است که رایحه چوبی معطر دارد و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. این عطر که در سال 2021 از کشور سوئیس به بازار عرضه شده، توسط اندی تاور طراحی و تولید گردیده است. در نت‌های ابتدایی این عطر منحصر به فرد و خاص ترکیباتی مثل دارچین، پوست پرتقال، روغن رز و ترنج و در نت‌های میانی آن بوی تنباکو، کاکائو و روغن سیپریول یا روغن گیاه ناگارموتا حس می‌شود. علاوه بر آن نت‌های پایه این عطر نیز عبارتند از رایحه عنبر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا. قیمت این عطر 26 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-عطر ساند اونرتاور پرفیومز

3-عطر وانیل هاوان لس ایندمودبز

ادکلن وانیل هاوان از برند معروف لس ایندمودبز یکی دیگر از عطرهای نیش به شمار می‌رود که به عنوان عطری کهربایی-وانیلی شناخته می‌شود. این عطر یونیسکس در سال 2020 به بازار عرضه شدند. این عطر دارای رایحه‌ی گرم، غنی، شیرین و تنباکویی است که در کنار رایحه‌ی توتون و وانیل، بی‌نظیر و خاص می‌‌شود. قیمت این عطر 21 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

3-عطر وانیل هاوان لس ایندمودبز

4- ماسک تراپی اکستریت اینیشیو پارفومز پرایوز

عطر ماسک تراپی که یک عطر مشکی- گلی- چوبی است در سال 2021 روانه بازار شد و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. در این عطر چوب صندل سفید طبیعی که با مقدار بیش از حد مشک سفید و صورتی ترکیب شده، یک ترکیب شیری و مخملی فوق العاده اعتیادآور ایجاد کرده است که دل هر کسی را می‌برد. این عطر همچنین با ترکیبات خاص راه را برای آرامش و رفاه هموار می‌کند. نت‌های اصلی این عطر شامل رایحه‌ی ترنج، ماندارین، مگنولیا سفید، انگور فرنگی سیاه، چوب صندل سفید، مشک سفید و مشک صورتی می‌شود. این عطر 14 میلیون تومان قیمت دارد.

4-عطر ماسک تراپی اینیشیو پرفیومز پرایوز

5-عطر فرانچسکا بیانکی استیکی فینگرز

عطر نیش استیکی فینگرز فرانچسکا بیانچی یکی دیگر از عطرهای نیش به شمار می‌رود که دارای رایحه‌ی چرمی است و یک عطر یونیسکس به حساب می‌آید.  این عطر که در سال 2020 به بازار عرضه شد توسط عطار و سازنده معروف یعنی فرانچسکا بیانچی طراحی و ساخته شده است. این عطر همچنین دارای رایحه‌ای گرم و چرمی بوده که برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است. علاوه بر آن این عطر نت‌های خاصی مثل گشنیز، دارچین، کره زنبق، نعناع هندی، چوب صندل، هلیوتروپ، مشک، کاستوروم، چرم، تنباکو، دانه تونکا دارد که باعث ایجاد پخش بو و ماندگاری عالی این عطر می‌شود. قیمت این عطر 13 میلیون تومان است.

5-عطر فرانچسکا بیانکی استیکی فینگرز

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز