بهترین تفریح‌های تور دبی بهار ۱۴۰۲

تفریح در دبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فصل بهار است و مطمئننا شما از قبل به این فکر می‌کنید که چگونه وقت فرزندان و خانواده خود را پر کنید و اوقاتی خوش را برای آن‌ها رقم بزنید. برای کمک به شما، لیستی از بهترین کارهای هیجان انگیز برای بازدید در تور دبی  بهار ۱۴۰۲ جمع آوری شده است. از پارک‌های آبی گرفته تا تجربه سافاری و حتی ماجراجویی در صحرا. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با اعضای خانواده تان در شهر زیبا و مجلل دبی انجام دهید و آن‌ها را سرگرم و خوشحال کنید.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی بهترین تفریح‌های خانوادگی دبی می‌پردازد.

دهکده جهانی

شما و خانواده تان در یک روز به دور دنیا سفر خواهید کرد و فرهنگ‌ها، غذاها و جشن‌های مختلف را تجربه خواهید کرد. در دهکده جهانی هر چیزی را که بتوانید تصور کنید از تفریح ​​و بازی‌ گرفته تا غرفه‌های غذا و بازارهای شناور و حتی اجراهای زنده را پیدا خواهید کرد. در دهکده جهانی دبی چیزهای بسیار متنوعی جود دارد که از پیر گرفته تا جوان را خوشحال می‌کند توصیه می‌شود در تور دبی حتما از دهکده جهانی بازدید کنید.

دهکده جهانی دبی-کاماپرس

ورزش‌های آبی در فرمونت د پالم

شما و فرزندانتان می‌توانید از بهترین ورزش‌های آبی با استفاده از تجهیزات درجه یک و با کمک مربیان بسیار ماهر لذت ببرید. فعالیت‌های هیجان‌انگیز زیادی برای انتخاب دارید، از جمله دونات سواری، موز سواری، ویک بورد سواری، پاراسلینگ، جت بورد، کایاک سواری و خیلی چیزهای دیگر! شما همچنین می‌توانید یک سفر ماهیگیری یا سفر با قایق را رزرو کنید و اوقات خوشی را با خانواده داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

پارک آبی لگولند

این پارک آبی منحصر به فرد دارای بیش از 20 سرسره آبی هیجان‌انگیز و جذاب با پیچ و تاب لگو است. در این پارک همچنین یک جاذبه و قسمتی وجود دارد که تمام خانواده را درگیر ساخت قایق‌های خود با آجرهای لگو و سپس آزمایش آنها می‌کند. و یکی دیگر از جاذبه‌های شگفت‌انگیز اینجا، راش قرمز است، جایی که تمام خانواده می‌توانند با هم سوار بر یک قایق به‌اندازه‌ی تعداد افراد خانواده شده و در مسیر حرکت کنند. و این فقط یک نگاه اجمالی از تفریحاتی است که از این پارک باید انتظار داشت است. سرگرمی‌های زیادی در پارک آبی لگولند در انتظار شماست!

پارک سافاری دبی

این پارک خانه بیش از 2500 حیوان از سرتاسر جهان است که  در “روستاهای” مختلف نگهداری می‌شوند. هر دهکده حیوانات را بر اساس مضامین جغرافیایی گروه بندی می‌کند و شما می‌توانید از طریق سرویس هاپ-آن-هاپ آف پارک از یک روستا به روستای دیگر به راحتی سفر کنید. شما یک فرصت منحصر به فرد برای لذت بردن از یک تجربه تعاملی با برخی از حیوانات از طریق فعالیت‌هایی مانند تغذیه زرافه، مزرعه کودکان و باغ پرندگان بزرگ دارید. همچنین در اینجا اولین نمایشگاه کروکودیل رانندگی در جهان و تنها نمایشگاه اسب آبی و ببر در امارات متحده عربی را خواهید دید!

پارک سافاری دبی-کاماپرس

مرکز سرگرمی خانوادگی  TR88HOUSE

اگر به دنبال سرگرمی پر از اکشن و هیجان انگیز برای کل خانواده هستید، به  TR88HOUSE بروید.این مرکز تفریحی خانوادگی 65000 فوت مربعی مملو از جاذبه‌های هیجان‌انگیز عالی مانند مینی گلف در تاریکی، جنگل تگ لیزری بیولومنسانس، پارک ترامپولین هیجان‌انگیز، منطقه بازی نرم برای بچه‌ها، و سالن غذا برای نگهداری است.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

کودکان کوچک خود را به ماجراجویی زیر آب ببرید و به آن‌ها اجازه دهید شگفتی‌های دنیای آبزی را در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب کشف کنند.آکواریوم یک مخزن 10 میلیون لیتری است که در سطح زمین دبی مال قرار دارد و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های معلق جهان به حساب می‌آید. هزاران حیوان آبزی از بیش از 140 گونه مختلف مانند کوسه‌ها، پرتوها، هامورهای غول پیکر و غیره را در خود جای داده است. اما این همه چیز نیست، ویژگی‌های چشمگیر دیگری در آکواریوم دبی شامل تونل آکواریوم، باغ وحش زیر آب، یارو پنگوئن، ساحل راکی ​​و جنگل بارانی نیز وجود دارد. اینجا واقعاً مکانی است که حداقل یک بار در زندگی خود باید از آن بازدید کنید، و چه زمانی بهتر از فصل بهار برای بازدید و گردش؟

آکواریوم دبی-کاماپرس

تور دبی 1402 را آژانس سلام پرواز ایرانیان تجربه کنید

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز