بهترین برنامه لاغری با تردمیل کدام است؟

تردمیل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از کاربران تردمیل از برنامه‌های تعریف شده در دستگاه خود اطلاع ندارند یا اینکه نحوه استفاده از آن را نمی‌دانند و فقط یک پیاده‌روی خسته کننده در حالت پایدار و بدون تغییر را انجام می‌دهند. در صورتی که می‌تواند انواع برنامه لاغری با تردمیل را در میان همین برنامه‌های از پیش تعریف شده یافت.

به گزارش کاماپرس به نقل از جیم لند، تمرینات ورزشی تردمیل همه در یک بازه زمانی مشخص ما بین ۱۰ تا ۶۰ دقیقه تعریف شده‌اند. در ادامه این مطلب بهترین برنامه لاغری با تردمیل بررسی شده است؛

برنامه لاغری با تردمیل برای آماتورها

برای شروع یک تمرین عالی ابتدا حداکثر تعداد ضربان قلب را محاسبه کنید؛ برای این کار باید عدد سن را از ۲۲۰ کم کرد.

اگر فرد ورزشکار آماتور باشد، باید تمرین را با ۵۰ تا ۶۵ درصد حداکثر ضربان قلب انجام دهد. اما اگر سابقه فعالیت ورزشی دارد، تمرین را با 70 تا ۸۵ درصد حداکثر ضربان قلب انجام بدهد.

در این برنامه لاغری با تردمیل ، ورزشکار علاوه بر این دستگاه، به یک توپ بزرگ و وزنه‌های دستی نیز احتیاج دارد. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیش فرض دستگاه تردمیل عموماً برای افرادی است که به صورت منظم از این دستگاه استفاده می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

یکی از انواع برنامه لاغری با تردمیل که ۶۰ دقیقه بدن را به کاهش وزن و چربی سوزی وامی‌دارد، برنامه  «بدون بهانه» است؛ با این برنامه ورزشی حداکثر نتیجه، در مدت زمان تمرین به دست می‌آید. این تمرین یک پیاده‌روی تناوبی است که برای بالا بردن استقامت قلبی و عروقی طراحی شده است. مرجع تمرین اعداد 0 تا 10 هستند؛ به طور مثال، صفر نشان دهنده حالت استراحت کامل بدن و 10 نشان دهنده تمرین خیلی خیلی سنگین است.

بر همین اساس حالت به معنی استراحت است و شماره‌های 2 و 3 به معنی تمرین خیلی سبک و سبک هستند. برنامه‌های 4 تا 7 به ترتیب از تمرین‌های حدودا سبک، نسبتا سخت، سخت و سنگین به شماره‌های 8 تا 10، یعنی سنگین‌تر، خیلی سنگین و شدیدترین تمرینات می‌رسند.

از برنامه لاغری با تردمیل بهترین نتیجه را بگیرید

برای نتیجه گیری بهتر می‌توان بعد از تمرین با تردمیل، یک ست 30 تایی حرکت پروانه برعکس بر روی توپ به صورت نشسته انجام داد. در تمرینات تناوبی، سرعت و شیب را به صورت تدریجی بالا و پایین آورده و هرگز تعداد حداکثر ضربان قلب را فراموش نکنید. حواس‌تان باشد بلافاصله پس از رسیدن ضربان قلب به تعداد حداکثر، سرعت را کم کرده تا بدن به حالت عادی برگردد.

تردمیل-کاماپرس

برنامه پیاده روی با تردمیل

پیاده‌روی تناوبی را امتحان کنید؛ به این صورت که هر سه دقیقه اول شدت و سرعت را بالا برده و در 3 دقیقه دوم سرعت و شدت کاهش می یابد. این کار را به صورت متناوب تا 10 دقیقه انجام داده و بعد از ایست کامل دستگاه و به آرامش رسیدن بدن، یک ست 30 تایی حرکت پایین آمدن پشت بازو بر روی نیمکت و ست 30 تایی بارفیکس انجام می‌شود.

برای خرید تردمیل به مراکز معتبر مراجعه کنید

ورزشکاران و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای مشاوره در خصوص برنامه های تردمیل یا دریافت برنامه شخصی با توجه به سن، وزن، قد و سلامت جسمی و روحی به  فروشگاه های ورزشی فیزیکی و آنلاین رفته و از مشاوران متخصص برنامه های اصولی تمرینات ورزشی را دریافت کنند.

جیم لند یک فروشگاه آنلاین ورزشی است که با یک بار مراجعه به آن مشتری دائم خواهید شد؛ زیرا خدمات این مجموعه معتبر، گسترده و شفاف بوده و احترام به مشتری سرلوحه همه امور در ارائه خدمات  به مشتری است.

کاربران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66008000 که در سایت نیز درج شده تماس حاصل کرده یا به وبسایت رسمی جیم لند و شبکه های مجازی اینستاگرام، لینکدین، توییتر و تلگرام این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز