بسته رایگان اینترنت دانشجویان فعال شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش اظهار کرد: از امروز دوشنبه 14 مهرماه 1399  بسته های اینترنت رایگان برای آموزش مجازی دانشجویان تمام کشور فعال می شود.

به گزارش کاماپرس، پس از گسترش کرونا، بنا به ضرورت تغییر آموزش ها از حضوری به مجازی و لزوم تسهیل این امر و کاهش هزینه های مرتبط، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مشارکت اپراتورهای بزرگ تلفن همراه کشور، بسته‌های مختلف برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید کشور تعریف کرد.

این بسته‌ها که برای نخستین بار در اسفند ۹۸ و فروردین امسال فعال شده بودند، با آغاز سال تحصیلی جدید دوباره به سیستم آموزشی کشور تخصیص داده شد. در تازه ترین تحول پس از ارائه اینترنت رایگان به دانش آموزان، معلمان و استادان دانشگاه، امروز ( چهاردهم مهرماه) وزیر ارتباطات از فعال‌سازی بسته دانشجویی خبر داده است.

بنا به اعلام ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در توئیتر خود نوشت: برای آموزش رایگان اینترنت «رایگان» برای همه دانشجویان کشور، در هنگام استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاهها، از امروز فعال می‌شود. وی افزود: ‌مشاهده لیست سامانه‌ها فعلی مشمول طرح و همچنین ثبت نام سامانه‌های جدید توسط دانشگاهها بوسیله سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بسته رایگان اینترنت دانشجویان فعال شد

  1. محمد گفته:

    کجاش اینترنت رایگان داده.لیست تام دانشگاها جز دانشگاه‌هایی هست که اینترنت رایگان میگیرن اما تنها دانشگاهی که اسمش در این لیست نبود دانشگاه فرهنگیان بود، واقعا دلیلش چی هشت که تنها دانشگاهی هست از این بسته محروم شد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز