بزرگترین نمایشگاه محصولات خانه هوشمند سامسونگ در خاورمیانه افتتاح شد

سامسونگ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامسونگ نمایشگاه محصولات خانه هوشمند (SmartThings Home) را 6 اکتبر در دبی افتتاح کرد. این نمایشگاه فضایی به مساحت 278 مترمربع دارد که در طبقه اول ساختمان پروانه دبی واقع شده است؛ جایی که دفتر مرکزی سامسونگ در خاورمیانه نیز در آن قرار دارد.

نمایشگاه SmartThings، سفارشی برای فرهنگ و آب‌وهوای خاورمیانه

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه SmartThings دبی، به چهار بخش تقسیم می‌شود: دفتر خانگی، اتاق نشیمن و آشپزخانه، استودیوی بازی و محتوا. در این بخش ها، بازدیدکنندگان می‌توانند 15 سناریو محصولات هوشمند را بررسی و امتحان کنند. با اتصال SmartThings به دستگاه‌های مختلف سامسونگ – از دستگاه‌های تلفن همراه گرفته تا لوازم‌خانگی و حتی نمایشگرها – بازدیدکنندگان می‌توانند به طور مستقیم تجربه کنند که چگونه سناریوهای سامسونگ و استفاده بهینه از تکنولوژی در آن فضا، می‌تواند باعث سهولت و تسریع کارها شود.

سامسونگ-کاماپرس

خانه SmartThings دبی همچنین دارای مناطق انحصاری است که برای سبک زندگی ساکنان محلی سفارشی شده است، مانند حالت نماز و حالت طوفان شن. همکاری دفتر مرکزی سامسونگ الکترونیک در خاورمیانه و مؤسسه تحقیق و توسعه سامسونگ در اردن باعث توسعه‌ی این سناریوهای تخصصی به طور خاص برای مصرف‌کنندگان در بازار محلی شده است.

به‌عنوان‌مثال، حالت طوفان شن برای طوفان‌های مکرر شن و گردوغبار در خاورمیانه توسعه داده شده است. در طول طوفان شن، به‌سادگی با کلیک یک دکمه در برنامه SmartThings، حالت طوفان شن فعال می‌شود. در این حالت، پرده‌های هوشمند ورود گردوغبار از بیرون را مسدود می‌کنند، یک تصفیه‌کننده هوای داخلی شروع به کار می‌کند و یک ربات جاروبرقی شروع به تمیزکردن خانه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ-کاماپرس

حالت دعا برای نماز که ویژه‌ی مسلمانان طراحی شده است، هر روز پنج بار در زمان‌های مقرر اذان روشن می‌شود. هنگامی که وقت نماز فرامی‌رسد، کاربران یک اعلان در ساعت هوشمند خود دریافت می‌کنند. سپس کاربر می‌تواند حالت دعا را در برنامه SmartThings فعال کند تا محیطی مناسب برای تمرکز بر نماز ایجاد کند. حالت دعا پرده‌های هوشمند را فعال می‌کند، نور اتاق را تنظیم می‌کند و تلویزیون را خاموش می‌کند. همه محصولات خانه را می‌توان با SmartThings، برای ایجاد فضایی برای تمرکز بر نماز، فعال کرد.

استودیوی تولید محتوا، تنها برای آن دسته از مخاطبان ایجاد شده که می‌خواهند از شبکه‌های اجتماعی، نهایت استفاده را ببرند. دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، چراغ‌ها و تلویزیون‌ها را می‌توان با لمس یک دکمه کنترل کرد تا فوراً فضای اختصاصی بهینه‌سازی‌شده برای تولید محتوا ایجاد شود. این استودیو برای استفاده عموم در دسترس است.

مراسم جشن افتتاح خانه SmartThings دبی در 6 اکتبر با حضور بیش از 100 بازدیدکننده از جمله رسانه‌های محلی، شرکای تجاری سامسونگ، مقامات دولتی و اینفلوئنسرها برگزار شد.

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیکس، این شرکت با ایجاد اولین خانه SmartThings در خاورمیانه، قصد دارد تا این تجربه را مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود گسترش دهد تا به تلاش خود برای کشف تجربیات معنادار از طریق اتصال در منطقه ادامه دهد.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز