با مرکز تماس ابری همکاران بدون محدودیت مکانی سازمان خود را کنترل کنید

امروزه برای گسترش امور کسب و کار، استفاده از فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات در بستر اینترنت رو به افزایش است؛ این حوزه، تحت تاثیر هر اتفاقی است که در جهان شکل می‌گیرد. همه‌گیری ویروس کرونا نیز، یکی از آن رویدادهایی است که بر فناوری ارتباطات تاثیر خود را گذاشته و موجب تحول عظیمی در این زمینه شده است. با توجه به این شرایط، اکثر شرکت‌ها به استفاده از پرسنل خود به شکل دورکاری روی آورده‌اند.

یکی از شرکت‌هایی که در کنترل بهتر کسب و کار به شکل دورکاری کمک می‌کند، مجموعه طرح و توسعه پردازش همکاران است، که قصد دارد در دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از محصول جدید خود رونمایی کند. کاماپرس در ادامه به سابقه این شرکت، اهداف و چالش‌های آن می‌پردازد؛

پیشینه شرکت طرح و توسعه پردازش همکاران

گروه طرح و توسعه پردازش همکاران، در سال ۱۳۹۶ با گردهم‌آمدن تیمی از کارآفرینان و با هدف توسعه خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات راه‌اندازی شد. تلاش این مجموعه همواره این بوده است که در قالب یک بازیگر اصلی در راستای ارائه خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات مناسب با نیاز جامعه قدم بردارد. این شرکت رسالت خود را در خلق ارزش و ایجاد راهکار‌های ساده به منظور رفع موانع نرم‌افزاری کسب و کارها می‌داند. هم‌اکنون این گروه توانسته است به عنوان شرکتی پیشگام در جهت خدمت به مشاغل شناخته شود.

با تماس ابری همکاران، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید

راز آسمان پایتخت

در جهت بهبود روند کسب و کار به صورت دورکاری، تلفن‌های سنتی به تلفن‌های اینترنتی و سیستم‌های مرکز تماس محلی به مراکز تماس ابری تغییر کرده‌اند. از ویژگی این محصول، این است که بدون نیاز به خرید سخت‌افزارهای اضافی و به ساده‌ترین روش می‌تواند کنترل تماس بر بستر اینترنت را فراهم آورد. این محصول جدید که قرار است در نمایشگاه اینوتکس ارائه شود، قادر است تا با اتصال سرور به بستر ابری شرکت، هزینه‌های سرور، برق و نگهداری آن را برای مشتریان حذف کند. از جمله امکانات این مرکز تماس ابری می‌توان به منوی صوتی، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، انتقال و فوروارد تماس، ایجاد صف تماس و غیره اشاره کرد. در واقع کاربران می‌توانند حتی با یک دسترسی معمولی به اینترنت، به تلفن سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

راهکار نرم‌افزاری نماگشت؛ اولین محصول شرکت

اولین محصول شرکت پردازش همکاران، راهکار نرم‌افزاری نماگشت است که در واقع از نخستین راهکارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی ابری مختص آژانس‌های گردشگری و مسافرتی محسوب می‌شود. این محصول موفق به درک نیازهای فعالان این حوزه شده است تا در راستای پیشرفت آژانس‌های سنتی به آژانس‌های گردشگری آنلاین قدم بردارد. این سیستم، شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها است که از طریق سامان دادن تمام داده‌ها و فرآیندهای آژانس‌های گردشگری در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، در بهبود عملکرد آن مجموعه نقش دارد.

درواقع راهکار نرم‌افزاری نماگشت، سیستمی است که داده‌های موجود در سراسر آژانس را یکپارچه می‌کند و در زمان مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین افراد بدون محدودیت جغرافیایی به صورت دورکاری، می‌توانند کنترل امور را به دست گیرند. صاحبان آژانس‌های گردشگری این امکان را دارند تا با بهره‌گیری از سیستم نماگشت به مدیریت فرآیندهای فروش بند الف و فروش بند ب، مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز تماس، مدیریت منابع مالی و انسانی و … بپردازند.

هدف مجموعه پردازش همکاران؛ رفع نیاز فناورانه کسب و کارها

مجموعه پردازش همکاران هدف خود را در ارائه راهکارهای ساده، کاربردی و پیشرفته می‌داند و برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌ها، افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش، تحقق اهداف علمی، اقتصادی و گسترش نوآوری در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات فعالیت می‌کند.

آینده از نگاه پردازش همکاران

در گفتگو با مدیرعامل شرکت پیش‌بینی وی را نسبت به آینده این شرکت جویا شدیم. به اعتقاد مهندس امیرخانی: «امید به آینده، همواره جوهره اصلی تیم پردازش همکاران بوده است. حتم داریم که در این مسیر پرفراز و نشیب، باید عزم راسخ داشت. به همین خاطر همراه با پرسنل شرکت، تصمیم بر ادامه راه با انگیزه‌ای بالا گرفتیم و قصد داریم در آینده‌ای نزدیک، نام شرکت و برندهای زیرمجموعه، نه تنها در کشورمان بلکه در جهان شناخته شود.»

تامین منابع مالی؛ چالش کلیدی پردازش همکاران

به اعتقاد مهندس امیر خانی: «موانع زیادی بر سر راه شرکت قرار گرفته است. یکی از این چالش‌ها، مسئله «بازار» است، یعنی دسترسی و اتصال به بازار، اقناع بازار و مخاطب از جمله مشکلاتی است که با آ‌ن مواجه می‌شویم. زیرا محصول تولید شده بایستی پذیرفته شود و ارزش داده شود. از محدودیت‌های دیگر در کار ما، قوانین حاکمیتی و کسب‌و‌کاری است که گاهی موجب چالش های بزرگی برای ما می‌شود. و آخرین و کلیدی ترین چالش ما، مسئله «تامین منابع مالی» است.»

مدیرعامل پردازش همکاران در پایان این گفتگو از آینده این مجموعه گفت: «شرکت پردازش همکاران در تلاش است تا در جهت توسعه فناوری‌های نوین، قدم‌های بزرگی بردارد و با بهره‌گیری از خدمات حقوقی و مشاوره‌های کسب و کار، توأم با شکوفایی و فرهنگ‌سازی از موانع پیش‌رو عبور کند.»

مرتبط با : طرح و توسعه پردازش همکاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز