با رستوران‌ های هتل استقلال تهران آشنا شوید

رستوران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال با نام سابق هتل هیلتون، بیش از نیم قرن است که از مهمانان، رویدادها و سمینارهای بی شماری میزبانی می‌کند. برج‌های دوقلوی غربی و شرقی هتل استقلال تهران در مجاورت رشته‌کوه البرز واقع شده‌اند. این هتل به برخی از مکان‌های پربازدید پایتخت و همچنین چشم‌اندازی بدون مانع از کل شهر دسترسی دارد.

به گزارش کاماپرس، هتل استقلال تهران با وسعت 70 هزار متر مربع توسط حیدر غیایی پیشگام معماری مدرن و معمار مشهور انگلیسی راگلان اسکوایر طراحی شد. این هتل دارای دو ساختمان با 504 اتاق رو به کوه و شهر، 48 سوئیت جونیور و رویال و تالار دریای نور بدون ستون با ظرفیت 850 مهمان و 3 رستوران با طراحی مدرن و منوباز است.

کاماپرس در ادامه به معرفی رستوران‌ها و کافی شاپ هتل استقلال تهران می‌پردازد.

رستوران رز

رستوران رز با 78 صندلی یکی از معدود رستوران‌های تهران است که به صورت 24 ساعته غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. در این رستوران از منظره باشکوه کوه‌های شمال تهران لذت خواهید برد. بوفه نهار رستوران رز در روزهای تعطیل، اعیاد و مناسبت‌های خاص منوی خود را ارائه می‌کند. هتل استقلال تهران در ایام ماه مبارک رمضان نیز با بوفه افطار از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران رز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

رستوران زیبای یاس

رستوران یاس یک، واقع در قسمت شرقی لابی با ظرفیت 180 نفر جهت سرو صبحانه از مهمانان استقبال می‌کند. محیط مناسب این رستوران آن را تبدیل به مکانی مناسب برای جلسات کاری، کارگاه‌های دولتی یا خصوصی کرده است. رستوران یاس بیش از 50 نوع خوراکی گرم و سرد را در بوفه خود دارد. این رستوران، هرروز از ساعت شش و نیم تا ده صبح، آماده ارائه خدمات است. انواع سوسیس، انواع املت، خوراک لوبیا، میوه‌های فصل، لبنیات، کیک و غیره در این رستوران سرو می‌شود. لازم به ذکر است که سالن یاس دو، تقریبا با ظرفیتی برابر با رستوران یاس یک، به برگزاری مراسمات ویژه و پذیرایی از مهمانان نیز می‌پردازد.

رستوران یاس-کاماپرس

رستوران فصلی سرسبز

هتل استقلال تهران تنوع بی نظیری از غذاهای بین المللی را ارائه می‌کند. رستوران فصلی سرسبز در این هتل یک مکان مناسب برای دیدارهای دوستانه و صمیمی است. رستوران سرسبز با ظرفیت 60 نفر از محیطی زیبا و دلنشین به ویژه در فصل بهار و تابستان برخوردار است.

رستوران سرسبز-کاماپرس

کافی شاپ رویال لانژ

اگر به صرف انواع نوشیدنی همراه با اجرای زنده پیانو علاقه‌مند هستید، کافی شاپ لابی بهترین انتخاب برای شماست. این محیط با طراحی کلاسیک خود سعی در ارائه یک محیط آرام و دنج در کنار اعضای خانواده و دوستان دارد. رویال لانژ خدمات خود را به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته ارائه می‌دهد. میزهایی با ظرفیت ده نفر در این کافه انتخاب خوبی جهت جلسات کاری هستند. امکان برگزاری مهمان و مجالس با ظرفیت پایین در کافی شاپ رویال لانژ وجود دارد.

هلدینگ فرهیختگان تجارت قرن با ارائه انواع خدمات گردشگری خود تحت عنوان آژانس گردشگری سفرانه در این عرصه فعالیت می‌کند. رزرو هتل استقلال تهران از طریق مجموعه سفرانه همراه با تخفیفات فصلی انتخاب بسیاری از گردشگران است. این هلدینگ فعالیت‌های دیگری نظیر برنامه ریزی و اجرای سفر سیاستمداران را نیز در کارنامه کاری خود دارد. کاربران می‌توانند جهت رزرو هتل استقلال تهران و کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
دادپویان
رایانه کمک
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز