شرایط رزرو اتاق در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر آنتالیا در ترکیه مملو از مکان‌های تاریخی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. هتل‌های کوچک و بزرگ زیادی در این شهر وجود دارد که بعضی از آن‌ها در دل باغ‌های زیبا و بعضی در کنار سواحل واقع شده‌ است.

به گزارش کاماپرس، با سفر به آنتالیا می‌توان از چشم‌اندازهای بی‌نظیر این شهر در کنار غذاهای خوشمزه آن بهره برد. آنتالیا همواره به دلیل وجود جاذبه‌های فراوان مورد توجه گردشگران بوده است. انتخاب یک هتل مناسب در این شهر که هم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار باشد و هم خدمات خوبی به مسافران ارائه کند، اهمیت زیادی دارد.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا بررسی شده است.

آشنایی با منطقه لارا آنتالیا

لارا از معروف‌ترین مناطق آنتالیا به حساب می‌آید. این منطقه ساحلی سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. انواع مراکز خرید، تفریحات آبی و رستوران‌های متعدد در لارا قرار داشته و باعث شده که این منطقه از اهمیت تجاری بالایی برخوردار باشد. تعداد زیادی از هتل‌های لوکس و معروف آنتالیا نیز در این منطقه قرار دارد. با اقامت در هتل‌های لارا می‌توان تفریحات زیادی را در این شهر تجربه کرد.

راز آسمان پایتخت

معرفی هتل پنج ستاره راداما ریزورت

هتل راداما ریزورت، یک هتل پنج ستاره واقع در منطقه معروف لارا در آنتالیا است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی، باغ‌های زیبایی نیز دارد که چشم‌انداز زیبایی را به نمایش می‌گذارد. مهمانان این هتل به کیفیت صبحانه آن امتیاز بالایی داده‌اند. هتل راداما ریزورت به دلیل قرارگیری در منطقه‌ای عالی مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است. با اقامت در این هتل می‌توان از امکانات یک هتل پنج ستاره در بهترین منطقه آنتالیا لذت برد.

امکانات هتل راداما ریزورت

این هتل یک ساحل اختصاصی به مساحت 25 هزار متر مربع و همچنین سه استخر و یک مرکز اسپا دارد. استخر سر باز این مجموعه که در محوطه بیرونی آن واقع شده است، سرسره‌های مختلف و متنوعی را در خود جای داده و گزینه بسیار عالی برای یک آب‌تنی خاطره‌بخش خواهد بود.

این هتل در کنار رستوران اصلی خود دارای شش رستوران دیگر است که چهار رستوران مربوط به غذاهای بین‌المللی و یک رستوران مربوط به غذاهای دریایی و دیگری مربوط به غذاهای ایتالیایی است. در رستوران‌های این مجموعه غذاهای مخصوص کودکان نیز سرو می‌شود.

در این مجموعه زمین اختصاصی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند در محیطی امن تفریح کنند.

در گوشه و کنار این هتل تعداد زیادی بار قرار گرفته است. در هنگام شب نیز برنامه‌های زنده در هتل برگزار می‌شود که اوقات لذت‌بخشی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

ویژگی اتاق‌های هتل راداما ریزورت

این هتل سه نوع اتاق دارد که در همه آنها از وسایل لوکس و تمیز استفاده شده است. اتاق‌های این مجموعه با برخورداری از سیستم تهویه مطبوع و سایر وسایل مورد نیاز گردشگران، اقامتی راحت را برای آنان فراهم می­کند. همچنین تمامی اتاق‌های هتل راداما ریزورت دارای بالکن است که نمایی زیبا را به نمایش می‌گذارند.

خدمات ویژه هتل راداما ریزورت

هتل راداما ریزورت همانند دیگر هتل‌های پنج ستاره خدمات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل می‌توان خریدهای کوچک و جزئی را از فروشگاه داخل هتل انجام داد. همچنین هنگام ورود، کالسکه‌ای برای کودک در اختیار گردشگران صاحب فرزند قرار داده می‌‌شود.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا برای مهمانانی که دارای معلولیت‌های جسمانی هستند نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است. کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی و آلمانی صحبت می‌کنند و گردشگران می‌توانند اشیای گران‌قیمت و اسناد مهم خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و با خیال راحت از اقامت خود لذت ببرند.

دسترسی آسان هتل راداما ریزورت به مراکز مهم تجاری و تفریحی

این هتل به سبب قرارگیری در منطقه لارا از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است؛ به طوری که با پیمودن مسیری کوتاه می‌توان به مراکز تجاری و تفریحی آن رسید. هتل راداما ریزورت فقط 12 دقیقه با آبشار دودن و 21 دقیقه تا تم پارک لند آف لجندز فاصله دارد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری مختلفی مانند سلطان بازار و آنتالیان پریمیوم قرار دارد و با طی کردن مسیر 16 کیلومتری از هتل می‌توان به موزه آنتالیا، دروازه هادریان و برج ساعت رسید.

هزینه رزرو اتاق در هتل راداما ریزورت آنتالیا

هزینه رزرو اتاق در هتل راداما ریزورت آنتالیا به عواملی مانند تعداد روزهای اقامت، تاریخ رزرو هتل، تعداد نفرات و نوع اتاق بستگی دارد. این هتل سه تایپ مختلف اتاق برای رزرو دارد.

رزرو هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور آنتالیا یا رزرو اتاق در هتل راداما ریزورت لارا آنتالیا می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
آریاپی
رایانه کمک
اوج آرام
ایده سبز
آهن رویال
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز